صفحه اصلي > فرم رسیدگی به شکایات بیماران 
شنبه ١٦ آذر ١٣٩٨
آمار بازدید
 کل بازدید : 809473 | بازدیدکنندگان آنلاين : 1 
 

فرم رسیدگی به شکایات بیماران

مراجعه کننده گرامی، این فرم جهت رسیدگی به شکایات بیماران بیمارستان توانبخشی رفیده طراحی گردیده است. لطفا" در تکمیل آن دقت لازم را مبذول نمایید. در صورت تمایل به دریافت پاسخ و اطلاع از روند پیگیری شمایت خود، فیلدهای انتهایی (نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و پست الکترونیک) را پر نمایید.

در صورت لزوم با داخلی 132، خانم بحیرایی مسئول واحد حقوق گیرنده خدمت و رسیدگی به شکایات تماس حاصل فرمایید.


 فرم رسيدگي به شكايات
 نام و نام خانوادگي بيمار :
 تاريخ بستري : / /
 تاريخ ترخيص : / /
 شماره برونده : :
 نام بخش بستري : :
 نام واحد/بخش مورد شكايت : :
 تكميل كننده فرم : :بيمار
همراه بيمار
 مورد شكايت :كيفيت ارائه خدمات پاراکلینیک كيفيت ارائه خدمات پزشکی
کیفیت ارائه خدمات بهداشتی نظافتی
کیفیت ارائه خدمات پرستاری
نحوره برخورد پرسنل پاراکلینیک نحوه برخورد پرسنل پزشکی
نحوه برخورد پرسنل پرستاری
نحوه برخورد پرسنل خدمات
نحوه برخورد پذیرش بیمار
نحوه برخورد پرسنل اداری
نحوه برخورد نگهبانی و انتظامات
خدمات رفاهی بیمارستان
هزینه های بیمارستان
مدت زمان اقامت
مدت زمان ترخیص
 شرح شکایت :
 نام و نام خانوادگی :
 شماره تماس : :
 آدرس پست الکترونیک :
دانشگاه علوم بهزیستیگروه های آموزشیمراکز پژوهشیمراکز درمانیکتابخانه مرکزیبیمارستان توانبخشی رفیده

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences