• 1394/10/09 - 12:38
  • - تعداد بازدید: 5441
  • - تعداد بازدیدکننده: 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی :

برگزاری دوره تخصصی تصویربرداری مغزی به روش تشدید مغناطیسی عملکردی (fMRI )

دوره تخصصی تصویربرداری مغزی به روش تشدید مغناطیسی عملکردی (fMRI) ،از سری دوره های علوم اعصاب شناختی ، با تدریس استاد دکتر مرتضی پیش نمازی ، در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 24و 25 دیماه جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.

دوره تخصصی تصویربرداری مغزی به روش تشدید مغناطیسی عملکردی  (fMRI) ،از سری دوره های علوم اعصاب شناختی ، با تدریس استاد دکتر مرتضی پیش نمازی ، در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 24 و 25  دیماه جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.


   به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این دوره آموزشی با همکاری موسسه نواندیشان آویژه و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، برگزار خواهد شد و مباحث " کاربرد fMRI در پژوهش و پزشکی ، مروری بر نوروآناتومی ، فیزیک MRI و مبانی تشکیل تصویر، بیولوژی و بیوفیزیک سیگنال BOLD ، تصویربرداری fMRI: محیط کار و ابزارها، طراحی آزمون fMRI " به شرکت کنندگان ارائه می شود.


   این گزارش همچنین حاکیست ، " پیش پردازش تصاویر برای آنالیز fMRI ، نصب و آماده سازی نرم افزارهای آنالیز، آنالیز آماری fMRI ، آشنایی با نرم افزار SPM و فرمت های تصویری ، پیش پردازش تصاویر در SPM ، آنالیز آماری در SPM، مشاهده نتایج و گزارش دهی در SPM ، و روشهای آنالیز پیشرفته: Connectivity, ROI, Cortex based, multivoxel pattern analysis " از دیگر مباحث این دوره آموزشی است.


   براساس این گزارش، شرکت کنندگان در این دوره ، مدرک رسمی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و امتیاز بازآموزی از سامانه آموزش مداوم پزشکی دریافت می کنند.


  علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۲۲۶۸۷۸۴۰ – ۰۲۱ بخش آموزش موسسه نواندیشان آویژه تماس بگیرند.



انتهای پیام /


تنظیم اطلاعیه : نعیمی پور

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 7824
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: