• 1399/08/14 - 09:07
  • - تعداد بازدید: 5939
  • - تعداد بازدیدکننده: 183
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛

اعلام آمادگی کانون « دانشجو سلام »، برای پاسخگویی به سئوال های دانشجویان جدیدالورود دانشگاه

کانون « دانشجو سلام » متشکل از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، امروز با انتشار اطلاعیه ای آمادگی برای پاسخگویی به سئوال های دانشجویان جدید الورود دانشگاه درباره رشته، اساتید و همینطور، آشنایی آنان با دانشگاه را اعلام کرد.

    کانون « دانشجو سلام » متشکل از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز با انتشار اطلاعیه ای، آمادگی برای پاسخگویی به سئوال های دانشجویان جدید الورود دانشگاه درباره  رشته، اساتید و همینطور، آشنایی آنان با دانشگاه را اعلام کرد.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، کانون «دانشجو سلام » در اطلاعیه خود که دارای ادبیاتی صمیمی و بسیار دوستانه است (متن اصلی، در زیر خبر درج شده است)، به دانشجویان جدید الورود اعلام کرده است که در سال های گذشته با اجرای برنامه های متنوع، راهنمای این دانشجویان در روزهای ابتدایی سال جدید تحصیلی بوده، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، از فضای مجازی برای برقراری ارتباط با این گروه از دانشجویان و پاسخگویی به سئوال های آنان استفاده کرده است.


     کانون دانشجو سلام ، لینک   https://survey.porsline.ir/s/UdoDTyb/     را برای برقراری ارتباط با دانشجویان جدید الورود دانشگاه و تقسیم بندی آنان براساس رشته تحصیلی و شرایط هریک، جهت همراهی بهتر و مناسب تر، اعلام کرده است.


    گفتنی است، کانون دانشجو سلام، از جمله تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است که تحت نظارت و حمایت معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه فعالیت می کند.




تنظیم خبر: نعیمی پور


  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17642
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: