• 1397/11/25 - 02:12
  • - تعداد بازدید: 9134
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

برنامه کارگاه های " اخلاق در پژوهش" ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام شد

مدیریت پژوهش طی اطلاعیه ای، برنامه کارگاه های " اخلاق در پژوهش" ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را اعلام کرد.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، براساس برنامه اعلام شده، کارگاه های خاص اعضای هیات علمی در دو عنوان " اخلاق در انتشار آثار پژوهشی - تخلفات پژوهشی " و "اخلاق در کارآزمایی های بالینی " و به ترتیب در روزهای ششم و سیزدهم اسفندماه در سالن اجتماعات حوزه ریاست و از ساعت 30/8 الی 12 برگزار می شود.


    این اطلاعیه یادآور شد که پژوهشگران جهت ثبت نام می توانند به ساختمان فارابی، طبقه دوم، معاونت تحقیقات و فناوری، اتاق ارزشیابی، به خانم عادلی نژاد  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن داخلی 2824 دانشگاه تماس بگیرند.


******


کارگاه های "اخلاق در پژوهش" ویژه دانشجویان طی سه روز برگزار می شود


    مدیریت پژوهش همچنین در اطلاعیه خود، از برگزاری کارگاه های " اخلاق در پژوهش " طی سه روز 29 بهمن ماه و ششم و سیزدهم اسفندماه خبر داد.


    کارگاه اول با عنوان " تاریخچه، اصول اخلاق در پژوهش های پزشکی، کدهای اخلاق عمومی رضایت آگاهانه "، ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، از ساعت 9 الی 12، روز 29 بهمن ماه جاری، در سالن اجتماعات اساتید دانشگاه علوم بهزیستی برگزار می شود.


    همچنین، کارگاه با عنوان " اخلاق در کارآزمایی های بالینی، اخلاق در پژوهش بر روی گروه های آسیب پذیر "   ویژه دستیاران روانپزشکی – دانشجویان دکتری، از ساعت 9 الی 12، روز ششم اسفندماه در سالن اجتماعات فارابی برگزار می شود.


    کارگاه سوم دانشجویان نیز باعنوان " اخلاق در انتشار آثار پژوهشی " ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، از ساعت 9 الی 12 ، روز 13 اسفندماه در سالن اجتماعات فارابی برگزار خواهد شد.


    مدیریت پژوهش در اطلاعیه خود، از دانشجویان خواست تا جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه، به ساختمان فارابی، طبقه دوم ، معاونت تحقیقات و فناوری، اتاق ارزشیابی، خانم عادلی نژاد  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن داخلی دانشگاه  2824 تماس بگیرند.


انتهای پیام /


  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13794
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: