• 1400/10/09 - 10:49
  • - تعداد بازدید: 2591
  • - تعداد بازدیدکننده: 184
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا پایان روز شنبه ۱۱ دی ماه تمدید شد

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام اولیه برای بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، تا ساعت ۲۴ روز شنبه 11 دی ماه جاری تمدید شد.

  معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام اولیه برای بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، تا ساعت ۲۴ روز شنبه 11 دی ماه جاری تمدید شد.


   به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از مفدا، همه دانشجویان متقاضی دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت، می‌توانند بامراجعه به سایت جشنواره nemooneh.behdasht.gov.ir  ، نسبت به ثبت نام وتکمیل اطلاعات و مدارک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اقدام کنند.


   این گزارش افزود: تمدید مهلت ثبت نام اولیه، به علت استقبال دانشجویان از حضور در جشنواره، با توجه به برگزار نشدن جشنواره در سال گذشته و همچنین امکان ثبت نام در این جشنواره برای دانشجویانی که سال گذشته شرایط حضور را داشتند، صورت گرفته است.


   براساس این گزارش، دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت‌های بهداشت و علوم، با همکاری معاونت‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می‌کنند.


   جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با هدف " ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری‌های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت‌های دانشجویان، برگزار می‌شود.


   گفتنی است؛ بیست و هشتمین دوره این جشنواره در سال ۹۸ برگزار شده بود که برگزاری جشنواره در سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین ممنوعیت برگزاری همایش های حضوری، به تعویق افتاد.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم اطلاعیه: طیبی - نعیمی پور


  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 21404
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: