• 1398/09/11 - 13:13
  • - تعداد بازدید: 8464
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

زمان ارسال مقالات و دریافت غرفه سمینار " آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری توانبخشی و صندلی چرخدار"، تمدید شد

مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان ارسال مقالات به سمینار " آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری توانبخشی و صندلی چرخدار"، و همچنین دریافت غرفه از این سمینار، تا 15 آذرماه تمدید شد.


   مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان ارسال مقالات به سمینار " آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری توانبخشی و صندلی چرخدار"، و همچنین دریافت غرفه از این سمینار،  تا 15 آذرماه تمدید شد.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه تاکید کرده است که با توجه به حمایت دانشگاه علوم بهزیستی از شرکت های متقاضی غرفه در این سمینار، متقاضیان از فرصت باقیمانده استفاده کرده و نسبت به این مهم اقدام کنند.


    دومین سمینار " آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری توانبخشی و صندلی چرخدار"، از 30 آذرماه تا اول دیماه سالجاری برای " آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری توانبخشی و تجهیزات پزشکی در حوزه های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارگونومی، ارتز و پروتز، شنوایی شناسی و بینایی سنجی "، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.



انتهای پیام/


تنظیم اطلاعیه: نعیمی پور


 

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 15624
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: