• 1399/08/24 - 20:21
  • - تعداد بازدید: 4267
  • - تعداد بازدیدکننده: 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛

شرایط و مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کارکنان شاغل دانشگاه اعلام شد

مدیریت امور رفاهی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (شنبه) طی اطلاعیه ای، شرایط و مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کارکنان شاغل دانشگاه را اعلام کرد.

   مدیریت امور رفاهی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (شنبه) طی اطلاعیه ای، شرایط و مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کارکنان شاغل دانشگاه را اعلام کرد.


    به گزارش وبدای دانشگاه، این اطلاعیه ضمن اعلام انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان شاغل در سال 1400-1399 پس از برگزاری مناقصه دو مرحله ای با شرکت سهامی بیمه دی، افزود: به منظور رفاه همکاران محترم دانشگاه و تسهیل در امر ثبت نام، اداره رفاه مانند سال گذشته  ثبت نام بیمه مذکور را با شرایط اعلام شده به صورت اینترنتی برای کارکنان محترم دانشگاه از طریق سامانه رفاهی به آدرس Refah.uswr.ac.ir   از روز شنبه 24 آبان ماه لغایت 30 آبان ماه با کاربری کد ملی و پسورد 6-1  در صورت عدم تغییر پسورد انجام می نماید.


    براساس این گزارش، مهلت اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و ثبت نام افرادی که به هر دلیلی در موعد ثبت نام و از طریق سامانه اقدام به عضویت در بیمه درمان تکمیلی ننمایند، طی نامه واحد یا طریق دیگری امکان پذیر نمی باشد.


   در این اطلاعیه همچنین تصریح شد،  در راستای پاسخگویی به نیاز اقشار مختلف کارکنان و براساس قرارداد منعقد شده همکاران محترم می‌توانند از بین سه طرح طلایی و نقره‌ای و طرح بیمه همگانی یک طرح را به صورت اختیاری برای خود و افراد تحت پوشش انتخاب نمایند.


    ثبت نام کارکنان محترم هیات علمی، رسمی، پیمانی، قراردادی،  طرحی و ضریباز طریق سامانه http://refah.uswr.ac.ir/Hermes    انجام خواهد شد.


انتهای پیام/


  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17726
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: