• 1396/04/10 - 13:31
  • - تعداد بازدید: 6464
  • - تعداد بازدیدکننده: 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

فراخوان جشنواره ملی " بانوی کرامت " / ویژه دانشگاهیان ، هنرمندان ...

دبیرخانه جشنواره ملی " بانوی کرامت " از عموم جامعه دانشگاهیان، پژوهشگران، هنرمندان و ادیبان دعوت کرده است تا با ارسال آثار علمی، هنری و ادبی خود مطابق با موضوع های پیشنهادی جشنواره، در این جشنواره ملی شرکت کنند.



   دبیرخانه جشنواره ملی " بانوی کرامت " از عموم  دانشگاهیان، پژوهشگران، هنرمندان و ادیبان دعوت کرده است تا با ارسال آثار علمی، هنری و ادبی خود مطابق با موضوع های پیشنهادی جشنواره، در این جشنواره ملی شرکت کنند.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، بخش های علمی ، ادبی و هنری شامل موضوع های پیشنهادی جشنواره ، است که  در آنها ، " تالیف کتاب، نقد کتاب، ارسال مقاله، ترجمه کتاب " بعنوان (بخش علمی )، " شعر، داستان، قطعه ادبی، نمایشنامه " که در (بخش ادبی ) ، و " حجم، گرافیک، نقاشی، کتابت و نگارگری، نقاشی خط، صنایع دستی، انیمشین، فیلم کوتاه، عکس و نماهنگ" که برای (بخش هنری) پیشنهاد شده است .


    این گزارش همچنین حاکیست ، علاقه مندان شرکت در این جشنواره ملی می توانند با وارد کردن مشخصات خود در وب سایت جشنواره به آدرس  http://banouyekeramat.alzahra.ac.ir   ثبت نام کرده و آثار خود را  حداکثر تا تاریخ 20 مردادماه سالجاری (1396)  ارسال کنند.


انتهای پیام /


تنظیم اطلاعیه: نعیمی پور


 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10381
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: