• 1399/08/10 - 14:15
  • - تعداد بازدید: 7627
  • - تعداد بازدیدکننده: 167
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
اطلاعیه شماره یک ( مقطع کارشناسی ):

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400 ـ 1399

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (شنبه) طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 99 جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ 99/8/15 لغایت 99/8/20 (ساعت 9صبح) از طریق مراجعه به سایت :student.uswr.ac.ir با user کدملی و password شماره داوطلبی می باشد. و آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنتی خود را کامل کرده و در پایان شماره دانشجویی دریافت نمایند.

    مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (شنبه) طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 99 جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ 99/8/15 لغایت 99/8/20 (ساعت 9صبح)  از طریق مراجعه به سایت  student.uswr.ac.ir  با user کدملی و password شماره داوطلبی می باشد. و آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنتی خود را  کامل کرده و در پایان شماره دانشجویی دریافت نمایند.


   به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در این اطلاعیه شماره تلفن ( 22180054 – 021) و ایمیل همکاران واحد آموزش دانشگاه  (pegahabaasi@gmail.com )   برای کسب اطلاعات بیشتر ذکر شده است.


   براساس این گزارش، مدارک لازم جهت  ثبت نام مقطع کارشناسی و آپلود در سایت  عبارتند از:


           اسکن عکس 4×3 .


           اسکن شناسنامه و کارت ملي


           اسکن گواهی نامه متوسطه و پیش دانشگاهی


           اسکن ریز نمرات متوسطه و پیش دانشگاهی


           دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.


           اسکن کارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت)


           اسکن فیش واریزی (دانشجویان شهریه پرداز) فیش واریزی به مبلغ 30 میلیون ریال به


حساب شماره :4001084603000436  حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد خزانه


شماره شبا: 980100004001084603000436IR


شناسه 30رقمی معاونت آموزشی: 391084674140103000000016471000


زمان و نحوه شروع کلاس ها همچنین معافیت تحصیلی جهت مشمولان نظام وظیفه متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.


    این گزارش همچنین حاکیست: با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد.


1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.


2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.


3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir  وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.


کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 99/9/30  فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.


رسید پستی را به آدرس pegahabaasi@gmail.com   ایمیل نمایند.


این گزارش می افزاید: مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه نیز از طریق پست ، شامل موارد زیر می شود :


1-دوازده12 قطعه عکس 4× 3      2- کپي شناسنامه و کارت ملي    3-اصل گواهينامه متوسطه و پيش دانشگاهي    4-اصل ريز نمرات متوسطه و پيش دانشگاهي  5-رسيد از اداره پست جهت در خواست تاييديه تحصيلي    6- کپي کارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت)    7-پرینت کلیه فرم های تکمیل شده ثبت نام اینترنتی همراه با امضاءدانشجو  8 -پرینت فرم نظام وظیفه(آقایان)


کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ  99/9/30   فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. 


مراحل ثبت نام الکترونیکی معاونت فرهنگی ودانشجویی جهت دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی


1-ورود به سایت student.uswr.ac.irجهت ثبت نام در سامانه هم آوا ودر نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان


2-مراجعه به سايت  boostan.uswr.ac.ir  و مطالعه کامل راهنمای سیستم از تاریخ  99/8/17


3- دریافت فرم تعهد محضری از بخش فرم های دانشجویی از سامانه بوستان متناسب با رشته تحصیلی و تکمیل آن همراه ضامن در دفترخانه اسناد رسمی (شایان ذکر است دانشجویان رشته های تحصیلی مشاوره، کودکان استثنایی و علوم تربیتی در مقطع ارشد و رشته روانشناسی عمومی و علوم تربیتی در مقطع کارشناسی زیر نظر وزارت علوم می باشند)


ضمنا دانشجو می بایست، تصویر حکم استخدامی (رسمی، پیمانی) یا تصویر حکم بازنشستگی برای کارمندان بازنشسته یا تصویر مصدق پروانه کسب و اشتغال به حرفه مربوط به ضامن را به همراه اصل تعهد محضری تا تاریخ 99/9/30 به آدرس: تهران، اوین، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار، روبروی دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، کدپستی  1985713834  ساختمان ابن سینا، طبقه دوم، اداره رفاه دانشجویی ارسال نمایند.


 4-دانشجویان عزیز توجه داشته باشند، جهت تکمیل ثبت نام پرکردن کلیه فرم های مربوط به اداره مشاوره، اداره سلامت،کمیته انضباطی ،اداره تربیت بدنی،اداره خوابگاهها واداره فرهنگی الزامی می باشد.


5-مراحل تکمیل فرم های مذکور جهت بهره برداری بر روی سامانه بوستان قرار خواهد گرفت.


مدیریت دانشجویی-امور خوابگاه ها، شماره تلفن 22180019 -021  را برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پاسخ به سئوال های مربوطه اعلام کرد.


انتهای پیام/


تنظیم خبر: نعیمی پور


  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17612
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: