• 1397/11/01 - 11:16
  • - تعداد بازدید: 6134
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه آشنایی با ابزارهای پژوهش و نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور (نوپا)

کارگاه آشنایی با ابزارهای پژوهش و نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور (نوپا)، ویژه اعضای هیات علمی علوم پایه، بالینی و پژوهشگران برگزار می شود.

برنامه کارگاه

 معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با هدف افزایش مشاهده پذیری و دسترسی پژوهشگران به منابع اطلاعاتی و نتایج پژوهش ها، اقدام به طراحی و پیاده سازی "نظام نوین اطلاعات پژوهش پزشکی ایران(نوپا)" نموده است. این نظام شامل 12 سامانه اطلاعات علمی است که 12 خدمت نوین آموزشی و پژوهشی را در اختیار اعضای هیئت علمی ، دانشجویان و پژوهشگران قرار می دهد. با هدف آشنایی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، کارگاه آشنایی با ابزار های پژوهش و نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی ایران (نوپا) طراحی شده و اجرا می شود.
 


شیوه اجرا: کارگاه مذکور با هماهنگی و مکاتبه قبلی با مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تدریس دکتر پیام کبیری (رییس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت) در دو بخش و به صورت مجزا برای اعضای هیئت علمی علوم پایه و بالینی برگزار می گردد:


 
بخش اول کارگاه مورخ 7 بهمن 97  روز یکشنبه ساعت 8 تا 10  ویژه ا اساتید محترم علوم پایه واقع در ساالن اجتماعات ریاست


بخش دوم کارگاه مورخ 7 بهمن 97 روز یکشنبه ساعت 10:30 تا 12:30 ویژه اساتید محترم علوم  بالینی در بیمارستان رفیده طبقه اول، تالار سخن
جهت ثبت نام به معاونت پژوهشی طبقه دوم ساختمان فارابی  مراجعه فرمایید.


جهت مشاهده برنامه کارگاه فایل ضمیمه را دانلود کنید.

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13625
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: