• 1399/10/16 - 13:56
  • - تعداد بازدید: 4327
  • - تعداد بازدیدکننده: 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت شورای انضباطی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛

کارگاه توجیهی قوانین انضباطی ویژه دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹ ، به صورت مجازی برگزار شد

کارگاه توجیهی قوانین انضباطی ویژه دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹، به همت شورای انضباطی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به صورت مجازی برگزار شد.

   کارگاه توجیهی قوانین انضباطی ویژه دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹، به همت شورای انضباطی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به صورت مجازی برگزار شد.


   به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، " بتول فیروزی"  دبیر شورای انضباطی دانشگاه درباره این کارگاه به خبرنگار مفدا گفت: این کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹ دانشگاه با تدریس قوانین انضباطی دانشجویان برپایه شیوه نامه اجرایی مصوب ۱۳۹۸ و اصول حاکم بر مسائل انضباطی، اعضای شوراهای بدوی و تجدید نظر دانشگاه، تنبیهات متناسب با انواع تخلفات شامل تخلفات عمومی، آموزشی و اداری، سیاسی و اخلاقی و شیوه های رسیدگی به انواع تخلفات در شوراهای بدوی و تجدید نظر و شورای مرکزی انضباطی همراه بود و در طول کارگاه آموزشی پیرامون مسائل انضباطی سئوالاتی از سوی دانشجویان مطرح و پاسخ داده شد.


   وی افزود: این کارگاه آموزشی که ۲۰۰ نفر از دانشجویان جدیدالورود  در آن شرکت داشتند و برای تمام ورودی های جدید همه مقاطع تحصیلی تدارک دیده شده بود، به خاطر شرایط خاص کرونایی در بستر آموزشی ادوبی کانکت (Adobe Connect)   برگزار شد.


   وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی آئین نامه انضباطی و آئین نامه پوشش و اخلاق حرفه ای برای تمامی دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


تهیه خبر: طیبی


  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 18207
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: