• 1403/07/18 - 06:39
  • - تعداد بازدید: 1937
  • - تعداد بازدیدکننده: 1928
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران در بیمارستان روانپزشکی رازی برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز روانپزشکی رازی با نام و یاد شهید مقاومت، سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان برگزار و از جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و بیمارستان رواپزشکی رازی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و مسئولین، و کارکنان بیمارستان روانپزشکی رازی در بیمارستان روانپزشکی رازی برگزار شد.

دکتر سید علی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همرزمان و همراهان ایشان که در حملات رژیم صهیونیستی ترور شدند، بر اتحاد ملت‌ها و دولت‌های اسلامی بعنوان رمز پیروزی جبهه مقاومت تاکید کرد و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، یاد و نام پنج شهید والا مقام بیمارستان را گرامی داشت.

دکتر محمد رضا خدایی رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، ضمن خیر مقدم به مسئولین و خانواده معزز شهدا و ایثارگران، هفته دفاع مقدس و شهادت سید مقاومت و همرزمان وی را تسلیت و تبریک گفت و بر ادامه راه شهدا و خط مقاومت تاکید کرد.

در این مراسم، که با همت بسیج جامعه پزشکی و حوزه ایثارگران دانشگاه و بیمارستان بیمارستان برگزار شد، به یاد و نام سالها مبارزه و مقاومت شهید سید حسن نصرالله و همرزمان مبارزش، مداحی و مرثیه سرایی انجام شد و در پایان از ایثارگران و خانواده معزز شهدای والامقام با اهداء لوح، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 31139
خبرنگار

رضا پیرهادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: