• 1395/07/10 - 16:00
  • - تعداد بازدید: 2384
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

حضور فعال نماینده دانشگاه علوم بهزیستی در مدرسه تابستانه دانشجویان استعدادهای درخشان کشور

نماینده دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در اولین مدرسه تابستانه دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاههای علوم پزشکی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد، حضوری فعال داشت.



نماینده دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در اولین مدرسه تابستانه دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاههای علوم پزشکی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد، حضوری فعال داشت.


   به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به نقل از واحد استعدادهای درخشان این دانشگاه، " سیدرضا طاهرزاده " دانشجوی کارشناسی مددکاری اجتماعی و عضو واحد استعدادهای درخشان دانشگاه ، در این مدرسه تابستانه شرکت کرد.


    شرکت کنندگان در اولین مدرسه تابستانه دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاههای علوم پزشکی کشور  در سومین سال از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت ، با برپایی کارگاههای تخصصی ، بسته های طرح تحول نظام سلامت را بصورت مجزا مورد بررسی قرار دادند.


    نماینده دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز علاوه بر حضور در کارگاههای مدرسه تابستانی ، در اختتامیه برنامه بعنوان نماینده دانشگاههای مستقر در تهران به بیان نقاط قوت و ضعف طرح تحول و نحوه اجرای آن پرداخت که موارد ذکر شده مورد تایید نماینده معاون آموزشی وزارت بهداشت قرار گرفت.


    حضور در این مدرسه تابستانی که به مدت سه روز برگزار شد، آغاز گر تعاملات آتی و بین دانشگاهی برای توسعه و اجرایی کردن طرح تحول نظام سلامت خواهد شد که این مهم از جانب دانشجویان حاضر در این مدرسه مورد تایید و تاکید قرار گرفت.


    این مدرسه ، علاوه بر بررسی بسته های طرح تحول ، به دیگر ابزارها  برای اجرایی کردن این طرح نیز پرداخت که از جمله آنها ، می توان به بحث های خلاقیت در آموزش و مدیریت ، اشاره کرد.


   لازم به ذکر است که این مدرسه تابستانی از تاریخ 14 الی 16 شهریورماه سالجاری در دانشگاه علوم پزشکی فسا (استان فارس ) برگزار شد.


 





انتهای پیام /


تنظیم خبر: نعیمی پور


 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 9107
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: