• 1401/09/23 - 14:20
  • - تعداد بازدید: 1532
  • - تعداد بازدیدکننده: 202
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست دانشگاه، ابلاغیه های جدید جمعی از مدیران گروه های آموزشی را اعطا کرد

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (چهارشنبه) طی نشستی، ابلاغیه های جدید مدیران گروه های آموزشی روانپزشکی، سلامت در حوادث و بلایا، ارگونومی، مدیریت توانبخشی و علوم پایه را اعطا کرد.

   سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (چهارشنبه) طی نشستی، ابلاغیه های جدید مدیران گروه های آموزشی روانپزشکی، سلامت در حوادث و بلایا، ارگونومی، مدیریت توانبخشی و علوم پایه را اعطا کرد.


    به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر سید علی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ابلاغیه های جدید « دکتر محمدرضا خدایی، دکتر حمیدرضا خانکه، دکتر ایرج فام، دکتر کیانوش عبدی و خانم دکتر مریم سلیمانی » را بترتیب به عنوان مدیران گروه های آموزشی روانپزشکی، سلامت در حوادث و بلایا، ارگونومی، مدیریت توانبخشی و علوم پایه، اعطا کرد.
    دکتر حسینی طی سخنانی در این نشست، ضمن اظهار خرسندی و عرض تبریک به مناسبت انتصاب و ابقای جمعی از مدیران گروه های آموزشی گفت: اعضای هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی بدنه اصلی دانشگاه هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف دانشگاه دارند .


    وی افزود: مدیران گروه آموزشی و  ۱۶۰ نفر عضو هیات علمی دانشگاه، فقط نقش آموزشی ندارند، بلکه نقش تربیتی و انتقال ویژگی های شخصیتی و هدایت دانشجویان را دارند و امیدواریم بدنه هیات علمی از آنچه در تعلیم و تربیت است، پرکارتر ظاهر شود.


    دکتر حسینی با تاکید به اهمیت و نقش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه اظهار داشت: هدایت همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از لحاظ علمی و تربیتی از سوی مدیران آموزشی و اعضای هیات علمی از موضوعاتی است که باید مد نظر قرار گیرد.


     وی همچنین گفت: در زمان کرونا با محدودیت های روبه رو بودیم، اما امیدواریم با اتمام محدودیت ها، به همت مدیران گروه های آموزشی، باز هم با طراحی سمپوزیوم ها، جلسات و برنامه ریزی منظم، سمینارهای تخصصی داخلی، ژورنال کلاب های تخصصی و ... شاهد پویایی هرچه بیشتر دانشگاه باشیم .


    سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه، خواستار تعاملات بین بخشی هر چه بیشتر گروه های آموزشی با یکدیگر شد و افزود:  گروه های آموزشی نباید به صورت بسته عمل کنند، بلکه باید از مشارکت یکدیگر به صورت پاره وقت، تعاملات بین بخشی، تبادل نظر و هم افزایی در راستای ارتقای دانشگاه بهره ببرند .


    وی با تاکید بر حمایت خود از گروه های آموزشی، همچنین خواستار حمایت مدیران گروههای آموزشی از  پژوهشکده های توانبخشی، سلامت روان و سلامت اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی شد و همکاری پاره وقت اعضای هیات علمی با پژوهشکده ها را در جهت ارتقای این مراکز تحقیقاتی، حائز اهمیت خواند.


   وی افزود: پژوهشکده های مجازی که متشکل از اعضای هیات علمی گروه های آموزشی گوناگون باشند نیز از مواردی است که باید به آن بپردازیم.


    در این نشست، مدیران گروه های آموزشی نیز به مواردی نظیر « بهره گیری از پتانسیل دانشگاه از حیث علوم پزشکی و علوم اجتماعی، راه اندازی رشته HSE در دانشگاه، بازنویسی آیین نامه ارتباط با صنعت، اهتمام در اخذ مجوز دکترای ارگونومی، ارتقای تعاملات با سایر دانشگاه ها، اهتمام بر راه اندازی دکترای سیاستگذاری سلامت، بررسی برنامه ۱۰ ساله بورد توانبخشی و ... » اشاره کردند .


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: گلرخ – نعیمی پور



  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 24830
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: