• 1403/03/13 - 13:40
  • - تعداد بازدید: 232
  • - تعداد بازدیدکننده: 228
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی :

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های رهبر فقید، در مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات تجلی می یابد.

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره):

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با انتشار پیام تسلیت به این مناسبت، اعلام کرد که تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های رهبر فقید، در مشارکت و حضور حداکثری آنان در انتخابات تجلی می یابد.

    به گزارش وبدای دانشگاه ، متن کامل پیام دکتر سیدعلی حسینی این شرح است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان

    فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، هجرت بزرگ مرد تاریخ ایران، رهبر فقید انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یادآوری می کند.

    کسی که همواره بر وحدت کلمه و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان تاکید می کرد و مریدان خود را نسبت به نفاق و چند دسته گی هشدار می داد و کسی که سرتاسر زندگی خود را در راه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست های غاصب صرف کرد، " عشق به اسلام ناب محمدی و حفظ وحدت و همبستگی " را برای ملت ایران و جهان اسلام به ارث گذاشت.

   شاید در این برهه از زمان که خردادماه امسال بوی رشادت‌های رئیس جمهور مردمی و شهید راه خدمت حضرت آیت ا... رئیسی را یادآوری می کند و بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، یک بار دیگر نیازمند یادآوری رهنمودهای آن رهبر فقید و حفظ وحدت و همبستگی جهت حضور در صحنه ای سرنوشت ساز برای کشور اسلامی و پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

   حفظ دستاوردهای انقلابی که با خون هزاران شهید از سال ها دور و با ایثار و از خودگذشتگی هزاران جانباز شکل گرفت، نیازمند مشارکت و حضور حداکثری ملت ایران در تمامی صحنه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و جامعه دانشگاهی و فرهیخته کشور نیز یک بار دیگر در امتحانی تاریخی  قرار گرفته است تا با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های اخذ رای، با آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی که هدفی جز سعادت و سربلندی ملت ایران و مسلمانان جهان نداشت، تجدید میثاق کند.

دانشگاه نیز از منظر معمار کبیر انقلاب، مبدأ هر گونه تغییر و تحول در جامعه است، امید می‌رود دانشگاهیان عزیز در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیر و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه‌های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده گام بر دارند،  از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم‌شاهی به وجود آوردند .

   اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ۱۴ خرداد ماه، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران باوفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به ملّت بزرگ ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، امید آن دارم که در سایه عنایات حضرت مهدی موعود (عج) در پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر عزت، توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران قوی، پیروز باشیم.

سیدعلی حسینی

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 30744
خبرنگار

فاطمه گلرخ

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: