• 1403/02/26 - 12:56
  • - تعداد بازدید: 270
  • - تعداد بازدیدکننده: 264
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی :

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامیداشت سالروز ارتباطات و روابط عمومی

دکترسیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیامی، ضمن گرامی داشت سالروز« ارتباطات و روابط عمومی » (27 اردیبهشت ماه)، این مناسبت را به همکاران در واحدهای روابط عمومی دانشگاه و مراکز درمانی تابعه تبریک گفت.

 به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل پیام دکتر دکترسیدعلی حسینی به این شرح است

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت‌ نگار وجود و عدم

 27 اردیبهشت ماه و سالروز « ارتباطات و روابط عمومی »، یادآور نقش ارتباطات، اطلاع رسانی و روابط عمومی با انبوهی از فعالیت ها و خدمات متنوع است که می تواند دستاوردهای هر دستگاه و تشکیلات را زیبا و تاثیرگذار نشان بدهد.

    روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

    مجموعه ای که با روی گشاده، حامی بخش های مختلف در انجام وظایف است و با تاکید بر سیاست ها و اهداف، و نیم نگاهی به سلایق گوناگون، از هیچ کوششی در معرفی فعالیت های هر بخش دریغ نمی کند، باید همه ایام سال را به آن اختصاص داد.

اینجانب روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه اصحاب رسانه ها، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی دانشگاه  و مراکز درمانی تابعه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود، موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها به سطوح مختلف مدیریتی در راستای ماموریت های دانشگاه عمل نمایند.

 

سیدعلی حسینی

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 30689
خبرنگار

فاطمه گلرخ

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: