• 1396/07/26 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 7192
  • - تعداد بازدیدکننده: 149
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کارکنان شاغل دانشگاه و مراکز تابعه در سال 97-1396

...

 بدین وسیله به اطلاع می رساند قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان دانشگاه با شرکت سهامی بیمه ایران (شرکت خدمات بیمه ای پیشگامان اقتصاد پویا ) منعقد شده است. لذا بر اساس قرارداد منعقد شده (1 مهر 96 لغایت 1 مهر 97)؛ همکاران محترم هیئت علمی، رسمی، پیمانی، قراردادی می توانند از بین دو طرح طلایی و نقره ای یک طرح را به صورت اختیاری برای خود و افراد تحت پوشش انتخاب نمایندو فرم درخواست پیوست شده را تا حداکثر تاریخ 96/08/03 تکمیل و به اداره رفاه ارسال نمایند و این تاریخ قابل تمدید نمی باشد.


همچنین کارکنان ضریب K و طرحی در صورت تمایل به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی و انجام فرایند ثبت نام، می‌بایست جهت ثبت نام به اداره رفاه مراجعه نموده و حق بیمه یکساله خود را به صورت یکجا به شماره حساب اعلامی شرکت واریز نمایند و فیش واریزی را در اسرع وقت به اداره رفاه تحویل دهند.


مبلغ حق بیمه(درمان و عمر) بدون احتساب مالیات، ماهیانه هر فرد برای طرح نقره ای کارکنان ماهیانه مبلغ 345 هزار ریال (با فرانشیز 20% ) و برای طرح طلایی کارکنان ماهیانه مبلغ 1 میلیون و 300 هزار ریال (با فرانشیز 10%) می باشد.


همچنین ایثارگران محترم همانند سال قبل جهت ثبت نام به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یا مناطق خود مراجعه نمایند و در صورت تمایل جهت ثبت نام در دانشگاه به صورت عادی همانند سایر کارکنان می باشد.


به اطلاع همکاران محترم می رساند کسانیکه سال قبل عضو بیمه درمان تکمیلی بوده اند به منزله عضویت در سال جدید نمی باشد و می بایست فرم ثبت نام بیمه درمان و عمر را تکمیل و به اداره رفاه ارسال نمایند در غیر اینصورت به منزله انصراف از بیمه تکمیلی می باشد.


 توجه: امکان تغییر طرح انتخابی بیمه تکمیلی (طلایی و نقره ای) تا پایان قرارداد وجود ندارد و طرح انتخاب شده برای کارمند و افراد تحت تکفل ثبت نام شده نیز یکسان می باشد.


**********


فرم و اطلاعیه ها را از زیر دانلود کنید :


فرم ثبت نام بیمه درمان تکمیلی


جدول تعهدات بیمه درمان تکمیلی


تفاوت طرح طلایی و نقره ای بیمه درمان تکمیلی


شرایط بیمه شدگان


مدارک لازم جهت دریافت خسارت درمانی


مدارک لازم جهت دریافت خسارت بیمارستانی و بستری


شرایط حذف و اضافه بیمه شدگان

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10776
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: