• 1397/02/11 - 11:41
  • - تعداد بازدید: 9660
  • - تعداد بازدیدکننده: 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

دعوت به همکاری مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی اطلاعیه ای ، از افراد توانمند جهت تکمیل کادر نیروی علمی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ، دعوت به همکاری کرد.


  مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی اطلاعیه ای ، از افراد توانمند به عنوان همکار طرح های پژوهشی جهت تکمیل کادر نیروی علمی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ، دعوت به همکاری کرد.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، براساس اطلاعیه مرکز تحقیقات ژنتیک ، " تخصص در زمینه تکنیک ها و روش های مهندسی ژنتیک و کشت سلولی " ، " تخصص در روش های مختلف آنالیز داده های  Next Generation Sequencing   (NGS) ، آشنایی با  Sanger Sequencing  و تکنیک های وابسته به   PCR"  شروط مشخص شده برای داوطلبان می باشد.


   این اطلاعیه افزوده است : متقاضیان می توانند  CV  و مدارک خود را تا 20 اردیبهشت ماه سالجاری بصورت حضوری یا از طریق ایمیل مرکز به آدرس :   www.grc1995@yahoo.com  ارسال نمایند.


   مرکز تحقیقات ژنتیک در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک ارسالی افراد واجد شرایط ، جهت مصاحبه از این افراد دعوت به عمل می آید.


    گفتنی است : مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در محل این دانشگاه ، به آدرس " تهران ، اوین ، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار " (شماره تلفن 22180138) واقع شده است.


تمام /


تنظیم خبر: نعیمی پور


 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11742
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: