• 1396/11/02 - 10:26
  • - تعداد بازدید: 6288
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

سمینار تخصصی " استفاده از مدل های حیوانی برای فهم بهترعملکرد ژنهای انسان "، 15 بهمن ماه برگزار می شود

سمینار تخصصی " استفاده از مدل های حیوانی Mouse،Fly و Zebrafish برای فهم بهتر عملکرد ژنهای انسان " به همت مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و در راستای رسالت ارتقای توانمندی در زمینه انجام پژوهش های پایه در حوزه علم ژنتیک ، در روزهای 15 و 16 بهمن ماه جاری برگزار می شود.



   سمینار تخصصی " استفاده از مدل های حیوانی  Mouse،Fly  و Zebrafish   برای فهم بهتر عملکرد ژنهای انسان " به همت مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و در راستای رسالت ارتقای توانمندی در زمینه انجام پژوهش های پایه در حوزه علم ژنتیک ، در روزهای  15 و 16 بهمن ماه جاری برگزار می شود.


   به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، با توجه به اهمیت و جایگاه مدل های حیوانی در شناسایی عملکرد ژن های مختلف انسانی ، این سمینار در قالب کارگاه آموزشی ،  با هدف افزایش دانش و توانایی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد، دکتری و هم چنین اعضای هیات علمی و سایر پژوهشگران حوزه علم ژنتیک جهت بهره گیری از این مدل های حیوانی در تحقیقات پایه برگزار می شود.


   در این کارگاه  دو روزه، انواع مختلف مدل های حیوانی، نحوه پیدا کردن بهترین مدل برای هر تحقیق، مبانی و روش شناسی مدل های حیوانی  Mouse، Fly  و  Zebrafish  و نیز تجربه هایی از هر یک از این مدل ها ارایه خواهد شد. هم چنین در این کارگاه تجربه هایی که در این مرکز در خصوص به کارگیری مدل Drosophila برای بررسی عملکرد ژن های مسبب ناتوانی ذهنی اتوزم مغلوب وجود داشته است، ارایه خواهد شد.


   دستاورد این کارگاه که دارای امتیاز بازآموزی است، افزایش دانش و توانایی در زمینه به کارگیری مدل های حیوانی در پژوهش های ژنتیک و فراهم آوردن مقدمات ایجاد و ارتقای تسهیلات مدل های حیوانی موجود در کشور می باشد.


   علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه که در مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ( واقع در" اوین، بلوار دانشجو، انتهای بن بست کودکیار" )  برگزار می شود، تا تاریخ  10 بهمن ماه جاری ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


   قابل ذکر است که هزینه ثبت نام و شرکت در این کارگاه  دو روزه تخصصی ، مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال است که برای دانشجویان ، 20 درصد تخفیف دارد.


نحوه ثبت نام :  پس از واریز هزینه ی کارگاه به شماره حساب: 2178469006006 بانک ملی- ارکیده ، فیش پرداختی را از طریق ایمیل grc1995@yahoo.com ارسال نموده، که پس از دریافت، فرم ثبت نام برای متقاضی ارسال می شود و پس از تکمیل آن از سوی متقاضی، آن را به آدرس ایمیل مرکز ارسال فرمایید.  دانشجویان متقاضی نیز نسبت به ارسال تصویر کارت دانشجویی خود همراه با فرم تکمیل شده ، اقدام کنند.


   گفتنی است که شرکت کنندگان می بایست برای دریافت گواهی شرکت در این سمینار تخصصی، عضو سامانه  آموزش مداوم باشند.  و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  22180138 – 021   تماس بگیرند.


انتهای پیام /


  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11269
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: