به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
برگزاری وبینار « سه اصل توجهی- شناختی برای تسلط بر بازار فناورانه پزشکی»/ مهلت ثبت نام تا 12 اسفند
مرکز رشد معاونت تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی در نیمه اول اسفندماه جاری، سومین وبینار آموزشی تحت عنوان « سه اصل توجهی- شناختی برای تسلط بر بازار فناورانه پزشکی ایران» از ساعت 10 الی 12 روز 14 اسفندماه جاری برگزار می شود.
مرکز رشد دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می کند؛
برگزاری وبینار « Rapid Prototyping » / مهلت ثبت نام تا نهم اسفندماه
مرکز رشد معاونت تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (شنبه) طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی در نیمه اول اسفندماه جاری، دومین وبینار آموزشی تحت عنوان « Rapid Prototyping » از ساعت 10 الی 12 روز 11 اسفندماه برگزار می شود.
مرکز رشد دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می کند؛
برگزاری وبینار « نیازمندی های رزومه در استارت اپ های مهندسی پزشکی »/ مهلت ثبت نام تا هفتم اسفندماه
مرکز رشد معاونت تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) طی اطلاعیه ای اعلام کرد که براساس برنامه ریزی انجام شده جهت برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی در نیمه اول اسفندماه جاری، اولین وبینار آموزشی تحت عنوان « نیازمندی های رزومه در استارت اپ های مهندسی پزشکی »، ساعت 16 الی 19 روزهای 8 و 9 اسفندماه برگزار می شود.
توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
وبینار « آموزش اثربخش محیط زیست به کودکان گروه سنی 3 تا 4 سال »، عصر امروز برگزار می شود
وبینار « آموزش اثربخش محیط زیست به کودکان با تاکید بر گروه سنی 3 تا 4 سال »، عصر امروز (شنبه 16 بهمن ماه)، توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری دفتر پیش از دبستان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
چگونگی ثبت نام اردوی گل گشت وزارت بهداشت، ویژه دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) طی اطلاعیه ای، با اعلام برگزاری اردوی یک روزه گل کشت ویژه دانشجویان دختر و پسر، از دانشجویان متقاضی خواست تا برای شرکت در این اردو، ثبت نام کنند.
فراخوان برای جذب همکاران به فعالیت در مدیریت روابط عمومی دانشگاه؛
دعوت از همکاران شاغل در دانشگاه برای همکاری با مدیریت روابط عمومی دانشگاه
مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (سه شنبه) با انتشار اطلاعیه ای، برای تکمیل نیروی انسانی در این بخش، از همکاران شاغل در دانشگاه، دارای مدرک تحصیلی روابط عمومی و یا مرتبط با این حوزه که علاقه مند به فعالیت در این مدیریت باشند، دعوت به همکاری کرد.
اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد؛
برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی - هنری به مناسبت دهه مبارک فجر/ ارسال آثار تا تاریخ 11 بهمن ماه
اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (چهارشنبه) طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به مناسبت گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر، نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری (هنرهای تجسمی، خط و صنایع دستی) برگزار می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
فراخوان ثبت نام در اردوهای جهادی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
اداره تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، روز چهارشنبه طی اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام در اردوهای جهادی این دانشگاه را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
کارگاه آموزشی « سبک زندگی فاطمی (س) » ویژه بانوان شاغل دانشگاه، فردا صبح (سه شنبه) برگزار می شود
کارگاه مجازی تحت عنوان " سبک زندگی فاطمی (س) "، با محوریت " مادری، همسری یا مسئولیت اجتماعی " ویژه بانوان شاغل در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از برنامه های پیش بینی شده بمناسبت هفته گرامی داشت مقام زن و مادر است که فردا (سه شنبه) از ساعت 10 الی 11 برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
دانشجوی نمونه بین الملل (غیرایرانی)، در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، معرفی می شود
معاونت امور بین الملل دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: انتخاب و تجلیل از دانشجوی نمونه بین الملل (غیرایرانی)، بخشی از برنامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری (۱۴۰۰) می باشد.