• 1396/06/27 - 21:37
  • - تعداد بازدید: 6493
  • - تعداد بازدیدکننده: 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

فراخوان بیست و ششمین جشنواره " دانشجوی نمونه "

دو وزارتخانه "بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی" و "علوم ، تحقیقات و فناوری " ضمن برگزاری بیست و ششمین جشنواره "دانشجوی نمونه" ، نسبت به انتشار فراخوان برای ثبت نام و دعوت جهت شرکت تمامی دانشجویان کشور در این جشنواره سراسری اقدام کرده اند.



    دو وزارتخانه "بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی" و "علوم ، تحقیقات و فناوری " ضمن برگزاری بیست و ششمین جشنواره "دانشجوی نمونه" ، نسبت به انتشار فراخوان برای ثبت نام  و دعوت جهت شرکت تمامی دانشجویان کشور در این جشنواره سراسری اقدام کرده اند.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، براساس این فراخوان ، متقاضیان جهت شرکت در این جشنواره می توانند از 15 تا 30 مهرماه سالجاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس nemooneh.saorg.ir   و تکمیل فرم ثبت نام ، در جشنواره شرکت نمایند.


   در این فراخوان از کلیه دانشجویان واجد شرایط  دعوت شده است که ضمن مطالعه آیین نامه و اصلاحیه آن نسبت به ثبت نام  در جشنواره اقدام نمایند.


   گفتنی است ، نشانی دبیرخانه مرکزی جشنواره دانشجوی نمونه ، " تهران، میدان انقلاب،خیابان انقلاب اسلامی،خیابان شهید عباس موسوی (فرصت جنوبی)، پلاک 27، طبقه سوم " و نشانی الکترونیکی جشنواره "  nemoone@saorg.ir  "  می باشد.




انتهای پیام /


تنظیم اطلاعیه : نعیمی پور


 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10652
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: