به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1401-1400
معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) طی اطلاعیه ای چگونگی ثبت نام اینترنتی را اعلام کرد.
معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) طی اطلاعیه ای چگونگی ثبت نام اینترنتی را اعلام کرد.
به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:
پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 1400 جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1400/7/6 لغایت 1400/7/10 (ساعت 9صبح) از طریق مراجعه به سایت :student.uswr.ac.ir با userکدملی و password شماره داوطلبی می باشد. و آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنی خود را کامل کرده ودر پایان شماره دانشجویی دریافت نمایند.
شماره تماس :22180054
Email: pegahabaasi@gmail.com
مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی و آپلود در سایت :
- اسکن عکس 4×3 .
- اسکن شناسنامه و کارت ملي
- اسکن گواهی نامه متوسطه و پیش دانشگاهی
- اسکن ریز نمرات متوسطه و پیش دانشگاهی
- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
- اسکن کارت پايان خدمت (در صورت داشتن معافيت)
- ثبت نام مشولین نظام وظیفه در سامانه https://vazifeh.police.ir
- اسکن فیش واریزی (دانشجویان شهریه پرداز) فیش واریزی به مبلغ 40/000/000 ریال به
حساب شماره :4001084603000436 حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد خزانه
شماره شبا: 980100004001084603000436IR
شناسه 30رقمی معاونت آموزشی: 391084674140103000000016471000
بعد از اتمام ثبت نام ، از تاریخ 1400/7/20 برای امور رفاهی دانشجویی به ادرس زیر مراجعه فرمایید.
boostan.uswr.ac.ir
معاونت آموزش دانشگاه
به اطلاع می رساند با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد.
1- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
2- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.
3- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.
کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 09/30/ 1400 فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.
رسید پستی را به Email: pegahabaasi@gmail.com ایمیل نمایند.
مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه از طریق پست :
1-دوازده12 قطعه عکس 4× 3 2- کپي شناسنامه و کارت ملي 3-اصل گواهينامه متوسطه و پيش دانشگاهي 4-اصل ريز نمرات متوسطه و پيش دانشگاهي 5- کپي کارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت) 6-پرینت کلیه فرم های تکمیل شده ثبت نام اینترنتی همراه با امضاء دانشجو
کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ 09/30/ 1400 فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.
معاونت آموزش دانشگاه
مراحل ثبت نام الکترونیکی معاونت فرهنگی و دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود کارشناسی 1400
1-ورود به سایت student.uswr.ac.ir جهت ثبت نام در سامانه هم آوا ودر نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان
2-مراجعه به سايت boostan.uswr.ac.ir و مطالعه کامل راهنمای سیستم از تاریخ 1400/7/20
4-دانشجویان عزیز توجه داشته باشند جهت تکمیل ثبت نام پرکردن کلیه فرم های مربوط به اداره مشاوره، اداره سلامت، کمیته انضباطی، اداره تربیت بدنی، اداره خوابگاهها و اداره فرهنگی الزامی می باشد.
5-مراحل تکمیل فرم های مذکور جهت بهره برداری بر روی سامانه بوستان قرار خواهد گرفت.
شماره تماس :22180019 ایمیل : ma.sharafi@uswr.ac.ir
معاونت دانشجویی وفرهنگی