دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سوگ سیدالشهدا (ع) به عزاداری پرداختند
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم عزاداری دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور جمعی از همکاران، اساتید و دانشجویان برگزار شد.
این مراسم روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵ از ساعت ۱۱ در مقابل ورودی ساختمان ریاست دانشگاه برگزار شد و عزاداران حسینی در فضایی معنوی به سوگواری و عزاداری پرداختند.
در این آیین، کربلایی مهدی نصیری و کربلایی مهدی عبدالملکی با نوای گرم خود به مداحی و مرثیهسرایی در رثای حضرت سیدالشهدا (ع) پرداختند.
در پایان این مراسم، عزاداران حسینی میهمان سفره احسان حسینی بودند.
پایان پیام/
نظر دهید