• 1405/04/02 - 06:23
  • - تعداد بازدید: 143
  • - تعداد بازدیدکننده: 126
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سوگ سیدالشهدا (ع) به عزاداری پرداختند

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دای دانشگاه، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم  عزاداری دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور جمعی از همکاران، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

این مراسم روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵ از ساعت ۱۱ در مقابل ورودی ساختمان ریاست دانشگاه برگزار شد و عزاداران حسینی در فضایی معنوی به سوگواری و عزاداری پرداختند.

در این آیین، کربلایی مهدی نصیری و کربلایی مهدی عبدالملکی با نوای گرم خود به مداحی و مرثیه‌سرایی در رثای حضرت سیدالشهدا (ع) پرداختند.

در پایان این مراسم، عزاداران حسینی میهمان سفره احسان حسینی بودند.

پایان پیام/

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 34736

تصاویر

خبرنگار

محمد مظلومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: