• 1395/11/08 - 19:10
  • - تعداد بازدید: 2791
  • - تعداد بازدیدکننده: 62
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: المپیک ویژه ایران ، به مجموعه همکاران مجمع خیرین کشور پیوست

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در مراسم گشایش بیستمین همایش بازی های المپیک ویژه ایران اعلام کرد: المپیک ویژه ایران ، به مجموعه همکاران مجمع خیرین کشور که شامل 16 بنیاد ، مجمع مختلف و دانشگاههای کشور است ، پیوست .


   رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در مراسم گشایش بیستمین همایش بازی های المپیک ویژه ایران اعلام کرد: المپیک ویژه ایران ، به مجموعه همکاران مجمع خیرین کشور که شامل 16 بنیاد ، مجمع مختلف و دانشگاههای کشور است ، پیوست .


    به گزارش روابط عمومی المپیک ویژه ایران ، دکتر" بوربور" خطاب به اعضای المپیک ویژه ایران در این همایش بازی ها افزود: مجمع خیرین کشور وظیفه دارد تا از طریق کمک های مردمی ، به این مجموعه کمک کند.


******


مدیرعامل مجمع خیرین کشور از المپیک ویژه ایران که سبب ارتقای سطح سلامت افراد کم توان ذهنی می شوند، تشکر کرد


    دکتر " رحماندوست " مدیرعامل مجمع خیرین کشور ، از تمامی دست اندرکاران و مسئولان المپیک ویژه ایران که سبب شادی و ارتقای سطح سلامت افراد کم توان ذهنی می شوند، تشکر کرد.


   وی خطاب به افراد کم توان ذهنی شرکت کننده در این همایش بازی ها ، افزود: کم توانی خود را " نعمت " فرض کنید و بدانید که شما  و خانواده های شما ، به بهشت نزدیک ترید.


    دکتر رحماندوست ادامه داد: در شرایطی هستیم که از این محدودیت ، به عنوان فرصت دنیایی و اخروی استفاده کنید.


******


مدیر روابط عمومی مجمع خیرین کشور: مجمع ، ویژه نامه ای از مراسم و همایش بازی های المپیک ویژه ، تهیه می کند


    " حمزه زاده " مدیر روابط عمومی مجمع خیرین کشور نیز در افتتاحیه بیستمین همایش بازی های المپیک ویژه ایران گفت: از این به بعد، مجمع خیرین کشور ضمن آنکه نسبت به تهیه فیلم و تصویر از تمامی همایش بازی ها و مراسم المپیک ویژه ایران اقدام می کند، ویژه نامه ای را خاص مراسم ها و همایش بازی های المپیک ویژه ایران تهیه خواهد کرد.


    وی از تمامی دست اندرکاران این همایش بازی ها که شادی را به افراد کم توان ذهنی و هوشی و خانواده های آنان هدیه کردند ، قدردانی کرد.


******


مجری برنامه های ورزشی سیمای جمهوری اسلامی ایران ، همکاری با المپیک ویژه ایران را " وظیفه " دانست


    " باوان " مجری برنامه های ورزشی سیمای جمهوری اسلامی ایران با شرکت در مراسم افتتاح بیستمین همایش بازی های المپیک ویژه ایران ، در سخنان کوتاهی ، از اینکه در جمع اعضای کم توان ذهنی المپیک ویژه ایران حاضر شده است ، ابراز خوشحالی کرد و گفت : اجازه می خواهم تا بعنوان نماینده ای از رسانه های کشور بگویم ، اندک کمکی که می توانیم در جهت اهداف المپیک ویژه داشته باشیم ، انجام وظیفه است .


    رییس المپیک ویژه ایران نیز از ایشان خواست تا پیام اعضای کم توان ذهنی المپیک ویژه را به تهیه کنندگان آثار تلویزیونی و فیلم سازان برسانند که در تهیه فیلم و آثار تلویزیونی خودشان ، از بکاربردن واژه ها و کلمات نامناسب برای کم توانان ذهنی خودداری کنند و هرموقع نیاز داشتند، می توانند از مشاوره متخصصان و کارشناسان عضو المپیک ویژه ایران استفاده کنند.


******


دکتر " محمد کمالی " : آینده ای روشن را برای المپیک ویژه ایران متصور هستیم


    دکتر " محمد کمالی " استاد دانشگاه ، پیشکسوت توانبخشی کشور و عضو هیات امنای المپیک ویژه ایران در بیستمین همایش بازی های المپیک ویژه ایران نیز گفت : این توفیق و افتخار نصیب من شده که 16 – 17 سال است در خدمت المپیک ویژه ایران هستم و با پیوستن نیروهای جوان به مجموعه اعضای المپیک ویژه ایران و خبرهای خوشی که از گسترش فعالیت المپیک ویژه در سطح جامعه می شنویم ، آینده ای روشن را برای المپیک ویژه ایران متصور هستیم.


    لازم به ذکر است ، بیستمین همایش بازی های المپیک ویژه ایران طی دو روز گذشته (پنجشنبه و جمعه – 7 و 8 بهمن ماه) با شرکت 500 تن از ورزشکاران کم توان ذهنی ، اعضای خانواده های آنان ، مربیان و داوطلبان عضو المپیک ویژه ایران از 23 مرکز نمایندگی المپیک ویژه در 14 استان کشور ، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.


    200 ورزشکار دختر و پسر در سه رشته ورزشی " بوچی ، تنیس روی میز، دو ومیدانی " بازی کرده و مدال و گواهی نامه شرکت در این بازی ها را دریافت کردند ، ضمن آنکه دو برنامه نوآوری (بخش غیرورزشی همایش) برای آموزش خانواده های ورزشکاران و همچنین جهت کنترل سلامتی ورزشکاران ، اجرا شد.


انتهای پیام / 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 9760
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: