• 1402/06/12 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 672
  • - تعداد بازدیدکننده: 206
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به مناسبت هفته دولت؛

ساختمان‌های خیریه و تفریح درمانی بیماران در بیمارستان روانپزشکی رازی افتتاح شد

ساختمان خیریه و تفریح درمانی بیماران، بیمارستان روانپزشکی رازی همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

 


ساختمان خیریه و تفریح درمانی بیماران، بیمارستان روانپزشکی رازی همزمان با  هفته دولت افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز، در آیین افتتاح ساختمان‌های خیریه و تفریح درمانی بیماران  که با حضور دکتر سید علی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معاونان دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد، دکتر سید علی حسینی ، رئیس علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم  با تسلیت ایام اربعین حسینی  و گرامیداشت هفته دولت گفت:   بیمارستان روانپزشکی رازی به واسطه ویژگی‌های که دارد و خدماتی که برای معصوم‌ترین و مظلوم‌ترین قشر جامعه ارائه می‌دهد منحصر به فرد است و اساساً خدمت به این دسته بیماران در مراکز درمانی و هم در فضای خانوادگی و اجتماعی بسیار سخت و سنگین است.


  رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تاکید کرد: همکاران بیمارستان روانپزشکی رازی با فداکاری و تحمل سختی‌ها مشغول خدمت‌رسانی به بیماران و مددجویان هستند، قدردان زحمات همکاران این مجموعه هستیم.  


 دکتر حسینی تصریح کرد:  اگر حمایت‌ها و اقدامات خیرین عزیز شامل حال ما نمی‌شد مشکلاتی برای خدمت رسانی در بیمارستان به وجود می‌آمد.  سرعت عمل و تکمیل واحد رختشویخانه بیمارستان و تغییراتی که در این واحد انجام شده قابل تقدیر است.


 دکتر امید رضایی رئیس بیمارستان در آیین افتتاح ساختمان‌های جدید گفت: در هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام باهنر و رجایی، شاهد افتتاح دو ساختمان  که به همت خیرین ساخته شده، هستیم.


دکتر مسعود فلاحی ، رئیس دبیرخانه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی  با ارائه گزارش به تشریح اقدامات و برنامه‌های اجرایی توسط خیرین پرداخت و افزود:  احداث سوله فرهنگی و اجتماعی  با مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع، بازسازی ساختمان بخش‌های (مهر1 و 2، سینا 1 و 2 و پردیس6  شرقی و غربی ...) ، احداث زمین ورزشی و کلینیک مسعود از مهمترین اقدامات انجام شده توسط خیرین بزرگوار است.


 رئیس دبیرخانه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه افزود: ساختمان  قدیمی خیریه  بیمارستان توسط مرحوم حاج کاظمی ساخته شده بود که بعد از گذشت سال‌ها برای خیرین  مناسب نبود ، ساختمان خیریه به همت خیرین بزرگوار حاج سلیمی آشتیانی و با همراهی حاج میر فارسی ، حاج محمد الله‌داد ، دکتر علیخانی ، سردار داوودی و حاج بردایی  بازسازی شد.


 دکتر فلاحی با اشاره به ساختمان "تفریح درمانی"  بیمارستان اظهار کرد: ساختمان  "تفریح درمانی" در ضلع شمال شرقی بیمارستان و در سه فاز برنامه ریزی شده در فاز اول ساختمانی که بعد از سال‌های متمادی بصورت متروکه شده بود بازسازی و احیا شد. فاز دوم ایجاد یک فضای محوطه سازی شده به مساحت 500 مترمربع بود که توسط دکتر یاسمن داروغه صورت گرفت و  فاز سوم این پروژه از روز شنبه یازدهم شهریور ماه توسط غفارزاده برنامه ریزی و اجرا می‌شود.





  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 27073
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: