• 1402/06/29 - 15:15
  • - تعداد بازدید: 635
  • - تعداد بازدیدکننده: 214
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پیامی هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پیامی هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه ، تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر سیدعلی حسینی ، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس  را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه و مراکز تابعه تبریک گفت.


 


متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی


هلْ یسْتوی الّذین یعْلمون والّذین لا یعْلمون 


(سوره زمر، آیه 9)


 


شروع سال تحصیلی جدید نویدی از همت استادان و دانشجویان برای گسترش محافل علم و معرفت و آینده‌ای بهتر برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است .


تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس،  یاد آور خلق حماسه بزرگ مردان مکتب ایثار و شهادت است، که  در جبهه حق علیه باطل  با آرمان های امام راحل (ره) میثاق بستند و امروز، دانشجویان و اساتید در جبهه علم و دانش با تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای ارزشمند دفاع مقدس و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط مقدس علم و دانش، تلاش می کنند و در این عرصه گام برمی دارند.


در حالی سال تحصیلی را شروع می کنیم که به لطف خداوند منان و همت خانواده بزرگ دانشگاه و به ویژه اعضای هیات علمی  و دانشجویان، شاهد کسب رتبه اول دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در میان دانشگاه‌های کوچک مقیاس کشور و بر اساس رتبه‌بندی تایمز جز بهترین دانشگاه های کوچک جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفتیم وامید است  با فرارسیدن بهار علم و دانش و سال تحصیلی جدید، بار دیگر فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان در مسیر پیشرفت علم و دانش آغاز می شود.


اینجانب آغاز ماه مهر و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را حضور جامعه دانشگاهی، اساتید گرانقدر، دانشجویان گرامی و به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و امید وارم با توکل به خداوند متعال، دانشجویان دانشگاه در مسیر کسب علم و دانش و تهذیب نفس تلاش مضاعف نموده و در مسیر اعتلای اهداف و آرمان های بزرگ ایران اسلامی گام بردارند .


 


سیدعلی حسینی


رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی


 


 


 


 


 


 


 


 


  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 27113
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: