هشتمین دیدار دفتر هماندیشی اساتید با گروههای آموزشی دانشگاه
دانش مدیریت توانبخشی بستههای پیشنهادی به حاکمیت در زمینه توانبخشی ارائه میدهد
مدیر گروه آموزشی مدیریت توانبخشی در هشتمین دیدار صمیمانه دفتر هماندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: دانش مدیریت توانبخشی بستههای پیشنهادی به حاکمیت در زمینه توانبخشی ارائه میدهد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه در راستای سلسله جلسات با گروههای آموزشی، با گروه آموزشی مدیریت توانبخشی دیدار و گفتوگو کرد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد افشاری مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جلسه، به اهداف این دیدارها اشاره کرد و نسبت به رسالت این گروه آموزشی و ظرفیتهای همکاری فی مابین اشاره کرد.
در ادامه این دیدار صمیمانه، دکتر نیکتا حاتمی زاده از اساتید باسابقه و قدیمی این گروه به معرفی، تاریخچه و خدمات این گروه آموزشی از ابتدای تأسیس تا به امروز توضیحاتی ارائه کرد و سپس دکترکیانوش عبدی مدیر گروه آموزشی مدیریت توانبخشی، توضیحاتی در خصوص فعالیتهای پژوهشی، آموزشی و اهداف گروه که مهمترین آن تربیت مدیران شایسته برای نظام سیاستگذاری توانبخشی در حیطه نظام سلامت است، اشاره کرد.
وی تصریح کرد: این گروه آموزشی از پیشگامان این عرصه بوده و فارغالتحصیلان این دانشگاه درحال حاضر در سمتهای مدیریتهای ارشد و معاونتهای مختلف در سازمانهای گوناگون نظام سلامت کشور به ارائه خدمت میپردازند.
در ادامه این نشست، به موضوعاتی نظیر ارائه خدمات بالینی و تحقیقات و سیاستگذاریهای مدیریت توانبخشی، ارتقای بهره وری در نظام سلامت، به خصوص ارائه بستههای پیشنهادی به حاکمیت در زمینههای توانبخشی، رصد راندمان و بهره وری و نیل به سوددهی مراکز درمانی دانشگاه، همکاریهای بین رشتهای و همافزایی و بررسی چالشهای بیمه سلامت جامعه توانبخشی و بررسی مباحث اقتصاد سلامت از جمله فعالیتهای اشاره شد.
در پایان این نشست دکترسیامک طهماسبی دبیر دفترهم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه، به تشریح ظرفیتهای موجود در دفتر هماندیشی و ارائه قالبهای مختلف برنامهها و بسترهای موجود برای همافزایی و همکاری با گروههای آموزشی اشاره کرد و سلسله دیدارهای صمیمانه و گفتوگوهای بدون واسطه را مایه خیر، برکت و شناخت هرچه بیشتر نسبت به ظرفیتهای گروههای آموزشی دانست.