• 1402/09/04 - 13:20
  • - تعداد بازدید: 227
  • - تعداد بازدیدکننده: 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

جلسه کمیته عفاف و حجاب، کمیته انطباق و ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه برگزار شد

به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ دکتر "بابک فرزین نیا" معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تعالی جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب در سطح دانشگاه ارائه کرد و نتایج این اقدامات را مثبت ارزیابی کرد و بر تداوم همکاری بین بخشی در این خصوص تاکید کرد.

جلسه کمیته عفاف و حجاب، کمیته انطباق و ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه برگزار شد

در ادامه "حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری" مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در سطح دانشگاه گفت: در عرصه فرهنگی مورد آماج حملات مختلف هستیم ، اگر این مسائل از اول انقلاب تاکنون هنوز هست چون جبهه مقابل کار می کند و باید تمام تلاش خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی داشته باشیم تا به فضل خدا در این عرصه هم پیروز شویم.

در ادامه این نشست، اعضاء جلسه پیرامون موضوعات دستور جلسه مبنی بر گزارش بازرسی طرح انطباق در مراکز تابعه دانشگاه، اجرای شیوه نامه رفتار و پوشش حرفه ای ابلاغ شده ، اقدامات برای اجرایی شدن شیوه نامه اجرایی رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان، بررسی شیوه اجرایی مواجهه با موارد ناهنجار فرهنگی- اداری و پیشنهادات فرهنگی مرتبط با ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب، سلامت اداری و امر به معروف و نهی از منکر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است ازاهم مصوبات این جلسه می توان به بازرسی متناوب اعضاء کمیته انطباق از بیمارستان های آموزشی درمانی روانپزشکی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده، رعایت شئونات اداری کارکنان از سوی مدیران و معاونت توسعه مدیریت و منابع، دوره بازآموزی طرح انطباق در مراکز تابعه دانشگاه، برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران ستاد و مراکز تابعه در خصوص قانون انطباق و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم: طیبی سوق

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 28771
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: