• 1403/07/24 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 47
  • - تعداد بازدیدکننده: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
افتخارآفرینی‌ها ادامه داد

درخشش هفت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان

در تازه‌ترین به‌روزرسانی فهرست دانشگاه استنفورد، ۷ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در میان ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، در تازه‌ترین به‌روزرسانی "فهرست دانشگاه استنفورد"،  که در شهریور 1403 منتشر شده است، نام دکتر ایرج محمدفام، دکتر حمیدرضا خانکه، دکتر محمدعلی محسنی بندپی، دکتر وحید راشدی، دکتر مهدی نوروزی، دکتر مهرداد فرخی کری بزرگ و دکتر یدالله ابوالفتحی ممتاز در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان مشاهده می‌شود.

 

در تازه‌ترین به‌روزرسانی "فهرست دانشگاه استنفورد"،عملکرد استنادی نویسندگان را در پنج حوزه موضوعی اصلی، 22 حوزه موضوعی فرعی و 174 رشته تحلیل کرده و بر این اساس، نویسندگانی را که در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد جهان قرار گرفته‌اند، معرفی کرده است.بر اساس این رتبه‌بندی که در پایگاه علمیElsevier   به چاپ رسیده، نام ۷ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در میان ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته است.

این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و توانایی بالای این اعضای هیئت علمی در زمینه‌های توانبخشی و سلامت اجتماعی است و نمایانگر نقش برجسته دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ارتقای دانش و تحقیقات علمی در حوزه‌های توانبخشی، سلامت اجتماعی، سلامت روان و رفاه اجتماعی است.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به‌عنوان یکی از نهادهای معتبر در زمینه آموزش و پژوهش، همواره در تلاش است تا با استفاده از دانش روز و تحقیقات علمی، به بهبود کیفیت زندگی افراد در جامعه کمک کند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 31130
خبرنگار

رضا پیرهادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: