• 1403/04/04 - 10:56
  • - تعداد بازدید: 173
  • - تعداد بازدیدکننده: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت هیئت رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از همکاران برای حضور پرشور در انتخابات

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه برگزار و اعضا بر حضور پرشور اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

دعوت هیئت رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از همکاران برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر سید علی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تبریک  ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر از حضور در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و افزود: گزارش عملکرد دانشگاه در اجلاس روسا، مورد اقبال حضار و معاونان وزارت بهداشت قرار گرفت و از زحمات خانواده دانشگاه در این زمینه تقدیر شد.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به انتصاب دکتر خانجانی به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تصریح کرد: از زحمات دکتر خانکه در معاونت تحقیقات، قدردانی می‌کنم و امیدوارم دکتر خانجانی مسیر  ایشان را ادامه دهند.

دکتر حسینی به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و  از تمامی اعضای خانواده دانشگاه  دعوت کرد تا در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.  

 در این جلسه ، نحوه انتقال مراکز درمانی دانشگاه و راه اندازی مرکز درمانی یافت آباد بحث و بررسی شد و همچنین بسته پیشنهادی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برای انگیزه بخشی و ارتقا فعالیت‌های پژوهشی مورد بحث قرار گرفت. اعضای هیئت رئیسه دانشگاه  خواستار حضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان در انتخابات ریاست جمهوری شدند.

انتهای پیام/ 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 30787

تصاویر

خبرنگار

رضا پیرهادی

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: