• 1395/09/07 - 10:40
  • - تعداد بازدید: 2793
  • - تعداد بازدیدکننده: 141
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت شهادت زائران حسینی و ارتحال زائران

حجت الاسلام سیدوحید معتمدی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن پیامی شهادت زائران حسینی و ارتحال زائران حریم رضوی راتسلیت گفت

حجت الاسلام سیدوحید معتمدی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن پیامی شهادت زائران حسینی و ارتحال زائران حریم رضوی راتسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است :
 ایام سوگواری حضرت رسول اعظم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و سبط بزرگوار ایشان، حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، شاهد جنایات و حوادث تلخی بودیم که سبب تألم خاطر محبین اهل بیت(علیهم السلام) گردید.

برگزاری شکوهمند حماسه اربعین حسینی با حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان سالار شهیدان و آزادگان جهان در نهایت آرامش، عظمت و شکست نظام سلطه و مزدوران جاهل در همه میادین، باعث گردید که شیطان صفتی خود را در روزهای بازگشت زوار عزیز و شریف آن حضرت نمایان کنند، اقدامی غیر اسلامی و غیرانسانی که دل هر آزاده‏ای را به درد می‏آورد و موجب نفرت بیش از پیش نسبت به عاملان حقیر و جاهل و اربابان کثیف ایشان یعنی آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و آل سعود خواهد شد.

همچنین متأسفانه  شاهد حادثه تلخ دیگری بودیم که در آن جمعی از راهیان طریق الرضا (علیه السلام) ملکوتی شدند و جمع دیگری از این عزیزان مجروح گردیدند.

از خداوند متعال برای زائران آسمانی شده سید الشهدا(علیه السلام) و حضرت رضا(علیه السلام) علوّ درجات را خواهانم و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم و به صورت ویژه به هموطنان که همه ساله با شور و دلدادگی خود جلوه‏ای عاشقانه از عشق و ارادت را در حریم مطهر رضوی پدید می‌آورند، عرض تسلیت دارم
وی در مراسم سوگواری رحلت پیامبراسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و و سبط بزرگوار ایشان، حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که در نمازخانه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد افزود : صدقه در روزهای پایانی ماه صفر ودعای خیردر حق همنوعان را فراموش نکنید
حفظ روحیه و تفکر بسیجی زمینه سازرفع مشکلات است
حجت الاسلام والمسلمین سید وحید معتمدی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه ضمن گرامیداشت روز بسیج  اظهار داشت: امام خميني در پنجم آذر 1358، فرمان تشکيل بسيج را صادر کرد تا با تقویت مبانی اعتقادی و روحیۀ رزم‏ آوری، حمایتگر ارزشهای متعالی نظام و انقلاب و همۀ مسلمانان در سراسر جهان باشیم.
وی گفت: تفکر بسیجی،خستگی ناپذیری، جهاد درراه رضای خدا و مخلصانه کار کردن  از شاخصه های بسیج است که  این ویژگی های بسیجی وار سبب می شود هیچ مانعی سرراه ما نباشد و امیدواریم همگی باحفظ روحیه بسیجی درعرصه های علمی،فرهنگی، اقتصادی و .. شاهد پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

گفتنی است مراسم سوگواری سوگواری رحلت پیامبراسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و و سبط بزرگوار ایشان، حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که در نمازخانه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با مداحی مداحان اهل بیت سلام ا..علیها به پایان رسید.

انتهای پیام/گلرخ

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 9430
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: