• 1403/03/05 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 353
  • - تعداد بازدیدکننده: 344
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی :

پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درپیامی، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضىٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

شهادت خادم الرضا(ع)، خدوم جمهور، مجاهد خستگی ناپذیر،رئیس جمهورمردمی، حضرت آیت الله رئیسی و همسفران آسمانی‌اش آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیرخارجه مجاهد، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی و دیگر همراهان آن پرواز آسمانی، را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرم، مردم شهیدپرور ایران و همه علاقمندان آن عزیز سفرکرده، تسلیت عرض می کنیم.

از جمله خصائصی که موجب دریافت چنین پاداش عظیمی از جانب پروردگار متعال شده است صفای باطن و ترجیح خدمت به مردم بر امیال و منافع شخصی بود .

شهادت حضرت آیت الله رئیسی ثابت کرد که میدان جهاد و اخذ مزد شهادت در وادی خدمت به مردم،  نیز یکی از ابواب شهادت بوده که مانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزد سالها مجاهدت خود در سنگر خدمت به مردم را دریافت کرد.

از جمله نقاط مشترک در جمع شهدای خدمت،  تلاش مجاهدانه در مسیر خدمت باتأسی بر معارف قرآنی(یجاهدون فی سبیل اللّه ولا یخافون لوْمة لائمٍ) بود چه در قامت امامت جمعه که شهید آل هاشم این دستاورد بزرگ را به همگان نشان داد که در زمانه ای که معاندان فریاد جدایی مردم از دین و روحانیت سردادند و چه در کارنامه هرچند کوتاه استاندار محترم آذربایجان شرقی که قاطعیت و مجاهدت ایشان در پیگیری و چه در عملکرد عزتمندانه وزیر محترم امورخارجه شهید حسین امیرعبداللهیان که جا دارد مشی و مرام و روش عزتمندانه ای که ایشان در عرصه های مختلف سیاست خارجی اتخاذ کردند،  به عنوان منبع و مرجع در دانشگاه ها تدریس شود.

امید است که این خدمات و فرهنگ مجاهدانه سرلوحه ما دانشگاهیان در عرصه خدمت به مردم قرار بگیرد و بتوانیم این فرهنگ را به نسل جوان به نحو احسن منتقل کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 30717
خبرنگار

فاطمه گلرخ

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: