• 1403/07/24 - 07:43
  • - تعداد بازدید: 2876
  • - تعداد بازدیدکننده: 1916
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

اطلاعیه و شیوه‌نامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منتشر شد.شروع کلاس‌ها از 28 مهر است.

به گزارش روابط عمومی، معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، اطلاعیه و شیوه‌نامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه را منتشر کرد.در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1403 فرایند ثبت‌نام در دو مرحله؛ ثبت‌نام الکترونیکی و ارائه اصل مدارک به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

 پذیرفته شدگان از طریق مراجعه به سایت : https://student.uswr.ac.ir  تمامی فرم های درج شده در سایت را تکمیل و از تاریخ 1403/07/24لغایت 1403/07/28  از ساعت 8 صبح در سایت بارگزاری نمایند.

 شماره تماس :22180054  - 71732423 

 

مدارک مورد نیاز در ثبت نام حضوری کارشناسی 1403

  • عکس 4×3  (12 قطعه عکس )
  • آخرین مدرک تحصیلی(دیپلم شاخه نظری( نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی)
  •  اصل مدرک پیش دانشگاهی
  • اصل ریز نمرات
  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می‌کند.
  • کپی کارت پایان خدمت(در صورت داشتن معافیت)
  • مشمولین نظام وظیفه موظفند از طریق سامانه سخا به آدرس: www.sakha.epolice.ir  درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
  • دانشجویان شهریه پرداز موظفند 24 ساعت پس از ثبت نام از طریق مراجعه به سایت هم آوا (یوزد شماره دانشجویی ـ پسورد کد ملی) نسبت به واریز مبلغ 60 میلیون ریال به عنوان علی الحساب شهریه اقدام نمایند. بدیهی ست در صورت عدم پرداخت ثبت نام انجام نخواهد شد.

 

تمامی دانشجویان موظفند فیزیک مدارک ثبت نامی خود را در تاریخ 1403/07/25 از ساعت 14-8 به تفکیک رشته به واحد امور آموزشی مستقر در ساختمان فارابی طبقه اول سالن شماره 1 و2 و3 تحویل  دهند.

روز چهارشنبه  1403/07/25  (رشته گفتاردرمانی– کاردرمانی– فیزیوتراپی- ارتوز وپروتز مددکاری اجتماعی – روان شناسی – علوم تربیتی )

شروع کلاس‌ها از تاریخ 1403/07/28 است.

 

مراحل ثبت نام الکترونیکی و درخواست خوابگاه جهت دانشجویان نوورود کارشناسی

1-   ورود به سایت student.uswr.ac.ir  جهت ثبت نام در سامانه هم آوا و در نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان .

2-   مراجعه به سایت boostan.uswr.ac.ir  و ورود به آیکون دانشجویان جدیدالورود برای انجام تشکیل پرونده از تاریخ1403/07/24

3-   مطالعه کامل راهنمای تشکیل پرونده الزامی است.

4- ورود به گزینه درخواست خوابگاه و ثبت درخواست خوابگاه

 

دریافت فرم تعهد محضری ازبخش فرم های دانشجویی از سامانه بوستان با توجه به رشته تحصیلی ( دانشجویان رشته روان شناسی عمومی و علوم تربیتی) زیر مجموعه وزارت علوم است:

https://boostan.uswr.ac.ir/gallery/rule/4_5834702437276977512.pdf

سایر رشته ها زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند:

https://boostan.uswr.ac.ir/gallery/rule/form%20taahod%20mahzari%20behdasht.pdf

 

نکات مهم در فرم تعهد محضری دانشجویان شاغل در رشته های مرتبط با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری:

  •  لازم است سند تعهدنامه دانشجویی مطابق باپیش نویس اعلام شده از سوی صندوق (موجود در سامانه بوستان بخش فرم ها) در یکی از دفاتر اسناد رسمی همراه با2ضامن به طور دقیق و خوانا تنظیم شود و به ثبت برسد. بدیهی است در صورت عدم مطابقت سند تعهد ارائه شده با مفاد سند پیوست می‌بایست برای دریافت وام سند تعهد مجدد تنظیم شود.
  • متعهدله این سند صرفا ً صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مشخصات آن قابل تغییر نیست.
  • به استناد ماده13 اساسنامه صندوق رفاه دانشجویان مصوب 10/04/1373 هیات وزیران، مسئولیت تطابق سند تنظیم شده با اطلاعات مندرج در این تعهدنامه بر عهده کاربران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

مدارک الزامی برای ارائه به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه‌ها یا مراکز آموزش عالی محل تحصیل حسب مورد موردبه شرح ذیل است:

1- اصل سند تعهدنامه دانشجویی تنظیمی به وسیله یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور.

2- گواهی کسر از حقوق یا کپی برابر با اصل مجوز یا پروانه فعالیت ضامنین و یا گواهی کتبی ضمانت از کمیته امداد امام خمینی (ره).

3- تصویر آخرین حکم استخدامی ضامن یا ضامنین

در ضمن آدرس، تلفن ثابت، تلفن همراه، کد پستی دانشجو و ضامنین و شماره حکم هر دو ضامن به طور دقیق در فرم تعهد محضری باید قید گردد.

 

نکات مهم در فرم تعهد محضری دانشجویان شاغل در رشته های مرتبط با وزارت بهداشت ،درمان آموزش پزشکی:

این فرم بایستی در یکی از دفاتر اسناد رسمی به طور دقیق ودرج همه موارد به صورت خوانا تنظیم و به ثبت برسد. بدیهی است درصورت عدم مطابقت سند تنظیم شده با نمونه فرم، برای دریافت تسهیلات موظف به تنظیم مجدد سند می‌باشید.

توجه:

  • متعهدله این سند صرفا ً صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بوده و مشخصات آن قابل تغییر نیست.  تاریخ ثبت ، شماره ثبت و ... که در فرم پیش نویس تعهد محضری موجود می باشد باید عینا و به طور دقیق ثبت گردد.
  • شماره ثابت ، شماره همراه، آدرس و کد پستی دانشجو و ضامن به صورت خوانا تنظیم و به ثبت برسد.

 

مدارک لازم جهت ارائه به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه:

1.   اصل سند تعهدنامه تنظیمی در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

2.  ارائه حکم کارگزینی، فیش حقوقی و یا مدارک مثبته مبنی باشتغال به کار ضامنین شامل کارمندان دولت (رسمی، پیمانی ، قراردادی،کارمندان بازنشسته) ، کارمندان شرکت های دولتی و خصوصی، کارمندان بانک ها، جانباز دارای حقوق، دارندگان پروانه کسب یا بهره برداری (مانند تاکسیرانی، وکالت، طبابت، تاسیس داروخانه) ،ضامن پیمانکار یا قرارداد حجمی قابل قبول نمی باشد.

شماره شناسه ملی صندوق : 14002856168

 

  • درصورت تکمیل تمامی فرم‌های موجود در صفحه سامانه بوستان قادر به ثبت درخواست خوابگاه هستید.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری : 

    1-کپی کارت ملی  

    2- اصل سند تعهد محضری   

   3- استشهاد محلی

   4- فرم اظهارنامه انضباطی تکمیل شده(موجود در بخش فرم های دانشجویی سامانه بوستان) 

   5-حکم کارگزینی ضامن

  6- استشهاد محلی از آدرس محل سکونت  ( تایید مسجد محل/شورای محل ) (موجود در سامانه بوستان قسمت فرم ها)

 

 معاونت  فرهنگی و دانشجویی / مدیریت دانشجویی اداره خوابگاه ها

تلفن تماس :22180019-021

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 31162
خبرنگار

رضا پیرهادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: