• 1402/11/03 - 13:15
  • - تعداد بازدید: 89
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
برای اولین باردر کشور :

برپایی "روز علم" در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

روز علم با هدف آشنایی جامعه از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور جمعی از دانش آموزان مقطع دبیرستان در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی سه شنبه 3 بهمن ماه برگزار شد.

برپایی

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر فرهاد طباطبایی مدیر توسعه فناوری سلامت علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مسئول برگزاری "روزعلم" در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت:روز علم با هدف معرفی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به جامعه برگزار شد و به نمایش گذاشتن هویت درست و ماندگار از حوزه توانبخشی برای نمایندگانی از دانش آموزان کشور و همچنین انعکاس قابلیت‌های رشته‌های دانشگاهی برای داوطلبین کنکور برخی  از دستاوردهای برپایی روزعلم است.

وی افزود: هدف از حضور دانش آموزان در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آشنایی با رشته‌های دانشگاه ، جذب نخبه در حوزه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، معرفی دانشگاه و نشان دادن دستاوردها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه برای دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری است.

عضوهیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: با توجه به اینکه دانش آموزانی که امروز حضور داشتند از رشته‌های انسانی و تجربی بودند و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از این دوگروه تحصیلی نیز، دانشجو می‌پذیرد و از سویی قابلیت های دانشگاه، تجربه خوبی برای این دانش آموزان است  تا از بازار کار، محتوای رشته، ترسیم فعالیت های آینده، ظرفیت های رشته مطلع شوند، این مهم توسط  جمعی از اعضای هیات علمی و کارشناسان گروه های آموزشی این دانشگاه، مطرح شد و با معرفی رشته های دانشگاه و ظرفیت های موجود در آن انتظار می‌رود که دانش آموزان نخبه با این رشته ها آشنا گردند و بتوانیم شاهد حضور دانش آموزان به عنوان دانشجویان فردای دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی در سال های آینده باشیم.

وی افزود: نقش علم بر زندگی بشر برهمگان واضح است اما اینکه بخواهیم علم را به عنوان حقی برای همه قائل شویم باید درهای دانشگاه را به روی جامعه بگشاییم و دستاوردهای آن را به همگان معرفی کنیم .

دکتر طباطبایی گفت: در تحقق برپایی "روز علم" از دانشجویان، یگانه علیان نژاد دانشجوی کارشناسی ارتوز و پروتز به عنوان دبیر علمی و سینا رضایی دانشجوی کارشناسی ارتوز و پروتز به عنوان دبیر اجرایی در برگزاری مراسم بهره مند شدیم .

گفتنی است" روزعلم" در برنامه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گنجانده شده است و در این روز دانشمندان و محققان در دانشگاه حضور می یابند ودرهای دانشگاه برای عموم مردم باز خواهد بود و درباره پژوهش های در حال انجام با مردم صحبت می شود و رویداد " روز علم " برای اولین بار در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

گفتنی است بازدید از آزمایشگاه فیزیوتراپی و ارگونومی، آشنایی با ارتوز و پروزتزها، ورزش و سلامتی(بازدید دانش آموزان از زمین چمن دانشگاه)، آشنایی با دانش و افتخارات ملی دانشگاه در حوزه ژنتیک(ایرانوم)، کتابخانه مرکزی و...برخی از عناوین این رویداد بود.

انتهای پیام /

تهیه و تنظیم: گلرخ

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 30285

تصاویر

"> برپایی
خبرنگار

فاطمه گلرخ

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: