• 1403/03/29 - 08:57
  • - تعداد بازدید: 167
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ

جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور رئیس و اعضاء شورای بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ برگزار شد.

جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ کیانوش عبدی مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه از حضور تک تک اعضای بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه تشکر کرد و بر مشارکت حداکثری در انتخابات، عدم ورود به مصداق ها و تبلیغات بسیج حول محور شاخص های انقلاب اسلامی، ساخت کلیپ‌هایی برای تبلیغات و تبیین انتخابات در حوزه کارکنان و اساتید دانشگاه تاکید کرد.

 سرهنگ "درویش زاده" مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از زحمات تمامی اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: از وقتی دکتر عبدی تشریف آوردند تغییر و تحولات خوبی انجام شده در حال حاضر کشور در شرایط خاصی قرار دارد اسم بسیج که می‌آید باید یک پکیج همه جانبه برای خدمت ارائه شود و در همه ابعاد این فعالیت‌ها دیده شود گزارش‌ها به صورت منظم ارائه شود.

درویش‌زاده افزود: انشاالله در این ایام انتخابات فعالیت‌های خوبی داشته باشیم با توجه به شرایطی که برای کشور به وجود آمد و رئیس جمهور محبوب شهید رئیسی بزرگوار را از دست دادیم جایگاه ایشان با خدماتی که ارائه دادند رفیع و محفوظ است، امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه ایشان در خدمات‌رسانی به جامعه باشیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ  گفت: انشاالله مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کنیم، اولویت این است که حضور حداکثری داشته باشیم و با مشارکت بالا انتخابات خوبی را رقم بزنیم.

در این جلسه محمد عزیزی از اعضای شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، برنامه‌های پیش رو در حوزه‌های مختلف امداد و درمان و سازندگی، اردوی و گردشگری، فرهنگی و اجتماعی، آموزش، علمی پژوهشی، خواهران و تربیت بدنی و تعلیم و تربیت را ارائه داد.

خبرنگار: زینب طیبی سوق

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 30771

تصاویر

خبرنگار

رضا پیرهادی

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: