• 1403/06/19 - 12:11
  • - تعداد بازدید: 327
  • - تعداد بازدیدکننده: 290
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرکز توانبخشی یافت‌آباد آماده بهره‌برداری است

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: مرکز توانبخشی یافت‌آباد برای بهره‌برداری آماده است و به زودی و به طور رسمی افتتاح می‌شود.

مرکز توانبخشی یافت‌آباد آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر سید علی حسینی در جلسه امروز هیئت رئیسه دانشگاه با تبریک حلول ماه ربیع و مناسبت‌های این ماه گفت: آغاز سال تحصیلی 1403 و حضور دانشجویان در کلاس‌ها و مراکز درمانی،باعث خوشحالی است.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خواستار ایجاد فضای مناسب برای افزایش روحیه دانشجویان همزمان با آغاز سال تحصیلی شد و تاکید کرد: تمهیدات لازم برای زیباسازی و نظافت معابر و ساختمان‌های دانشگاه اندیشیده شده و فضای دانشگاه بهتر و زیباتر می‌شود.

دکتر حسینی با اشاره به مراحل آماده سازی مرکز توانبخشی یافت‌آباد، تصریح کرد: با توجه به آخرین گزارش‌ها، مرکز توانبخشی یافت‌آباد آماده بهره‌برداری است و به زودی افتتاح می‌شود.

 

هزینه 30 میلیارد ریالی بازسازی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی

 

در ادامه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر فرزین‌نیا معاون فرهنگی و دانشجویی، گزارشی از آخرین وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی ارائه کرد و افزود: طی 3 ماه گذشته برای بازسازی و بهبود خوابگاه‌های دانشجویی برنامه ‌ریزی و اقدامات لازم انجام شد.

 

دکتر فرزین‌نیا با اشاره به هزینه‌های انجام شده برای خوابگاه‌های دانشجویی ،گفت: در مجموع بالغ بر 30 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، تعمیرات و بازسازی خوابگاه‌ها هزینه شده است.

 

در ادامه جلسه، دکتر خرم‌خورشید، معاون آموزشی دانشگاه  از وضعیت آموزشی دانشگاه در آستانه سال تحصیلی جدید و استقبال و ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید گزارش مبسوطی ارائه داد.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 30987

تصاویر

خبرنگار

رضا پیرهادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: