• 1402/09/22 - 14:13
  • - تعداد بازدید: 241
  • - تعداد بازدیدکننده: 236
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
#

نشست پرسش و پاسخ سرپرست کتابخانه مرکزی با جمعی از دانشجویان

نشست پرسش و پاسخ سرپرست کتابخانه مرکزی با جمعی از دانشجویان، بمناسبت روز دانشجو با حضور دکتر ظریفیان سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، کارشناسان کتابخانه مرکزی و جمعی از دانشجویان در کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر طلیعه ظریفیان سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان و تاکید بر اهمیت هویت دانشجویی و دانش پژوهی گفت: هر سیستم برای آن که درست کار کند به پویایی نیاز دارد و حضور موثر و انتقاد سازنده همیشه به توانمند سازی افراد و غنای سیستم کمک می کند.

 وی ضمن اهمیت نگاه نقادانه و مطابه گری از دانشجویان خواست تا با مشارکت فعال، در رصد مسائل، چالش ها کمک کنند و با درخواست های دانشجویی به پویایی بیش از پیش کتابخانه کمک کنند.

دکتر ظریفیان به  تشریح برخی اقدامات انجام شده کتابخانه مرکزی در راستای کمتر کردن مشکلات سرو صدا ، تهیه کمد و لاکر، تجهیز کتابخانه های خوابگاهی با همکاری معاونت دانشجویی، فراهم آوردن فضای سالن مطالعه و ..پرداخت.

 وی ضمن توضیح مشکلاتی نظیر کمبود فضای فیزیکی کتابخانه و نبود سالن مطالعه جدا برای دانشجویان و...گفت:  این موضوعات دغدغه رئیس و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز  می باشد و با یک روح جمعی مسئولان در حال تلاش برای تهیه فضایی مناسب برای سالن مطالعه می باشند.

دکتر ظریفیان افزود: کمدها با قفل های جدید برای نگهداری کیف ها در دست اقدام است که تا دو هفته دیگر قابل بهره برداری می باشد و برای جلوگیری از انتقال سر و صدا درب های اتاق پرسنل آکوستیک شده است.

در ادامه این نشست صمیمانه، دانشجویان ضمن تشکر از برگزاری این نشست،  به مواردی  نظیر کمبود فضای فیزیکی،بازیابی کتاب به علت باز بودن قفسه، تهیه استیشن شارژ موبایل در فضای کتابخانه و...اشاره کردند وپایان بخش این نشست قول مساعد سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه در راستای رسیدگی به  مسائل و مشکلات دانشجویان بود.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم: باقرنژاد - گلرخ

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار
  • کد خبر : 28821
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: