• 1396/03/20 - 16:47
  • - تعداد بازدید: 7053
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

استفاده از تسهیلات رفاهی هتل "جم مشهد مقدس" برای کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه و مراکز تابعه امکانپذیر شد

واحد رفاه کارکنان مدیریت امور عمومی امروز (شنبه ) با انتشار اطلاعیه ای ، استفاده کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه و مراکز تابعه از تسهیلات رفاهی هتل " جم مشهد مقدس " که براساس قرارداد منعقده میان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیریت این هتل امکانپذیر شده است را اعلام کرد.



   واحد رفاه کارکنان مدیریت امور عمومی امروز (شنبه ) با انتشار اطلاعیه ای ، استفاده کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه و مراکز تابعه از تسهیلات رفاهی هتل " جم مشهد مقدس " که براساس قرارداد منعقده میان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیریت این هتل امکانپذیر شده است را اعلام کرد.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است :


// اطلاعیه خدمات تسهیلات رفاهی برای کارکنان غیرهیات علمی //


    با توجه به مساعدت ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم توسعه در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به همکاران و مراکز تابعه ، دانشگاه اقدام به انعقاد قرارداد با هتل جم مشهد مقدس نموده است ، لذا همکاران غیر هیات علمی می توانند با توجه به شرایط ذیل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


1-      اولویت با کادر درمان و کسانی است که سال گذشته از امکانات رفاهی مذکور استفاده نکرده باشند.


2-      هزینه های پرداختی پرسنل برای هتل جم : کل هزینه پرداختی جمعا به مبلغ 12 میلیون و 600 هزار ریال (12600000 ریال ) که برای هر خانوار چهار نفره می باشد که از این مبلغ ، پنج میلیون و 40 هزار ریال (5040000  ریال ) برای خانواده چهار نفره به شماره حساب  2178469007004  به نام دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رابط اختصاصی امور نزد بانک ملی قابل پرداخت است ( از مبلغ کل هزینه 60 درصد بعنوان مساعدت دانشگاه و 40 درصد بعهده فرد متقاضی می باشد ).


·         هزینه کودکان ، تا دو سال رایگان ، دو تا 12 سال نیم بهاء و بالای 12 سال ، پرداخت هزینه کامل می باشد.


3-      مدت استفاده از هتل جم ، چهار روز و سه شب می باشد و حداکثر تعداد همراهان هر فرد اصلی سه نفر و با نفر اصلی چهار نفر می باشد.


4-      بر طبق قرارداد منعقده ، پذیرایی شامل صبحانه ، ناهار و شام  جزو خدمات رفاهی می باشد.


5-      تاریخ ثبت نام از 20 خردادماه جاری و زمان شروع و خاتمه استفاده از تسهیلات مربوطه ، از تاریخ 24 خردادماه جاری (96 )  لغایت 24 خردادماه سال 97 خواهد بود.


6-      درصورتی که تعداد متقاضیان ، بیش از ظرفیت موجود باشد ، پس از اعمال اولویت ها قرعه کشی انجام خواهد شد.


7-      بعد از اعلام نتیجه ، متقاضیان غیر هیات علمی همراه با مدرک شناسایی خود و همراهان و فیش پرداختی به واحد رفاه مدیریت امور عمومی جهت دریافت معرفی نامه مراجعه نمایند.


   ضمن التماس دعا ، از کلیه همکاران که مشرف می شوند ، رعایت شئونات و ضوابط مربوط به هتل توسط همکاران مورد تاکید می باشد.


   ضمنا در صورت عدم توانایی پرداخت نقدی سهم کارمند ، در صورت اخذ گواهی از امور مالی ، امکان تقسیط مبلغ سهم کارمند به مدت چهار ماه و کسر از حقوق ، امکانپذیر می باشد.


    لازم به توضیح می باشد، افرادی که در پایان سال مالی مشرف می شوند ، حداکثر تسویه اقساط تا 15 اسفندماه سالجاری می باشد.


                                                واحد رفاه کارکنان – مدیریت امور عمومی


شماره تلفن داخلی رفاه کارکنان :  2217


شماره تلفن داخلی مدیریت امور عمومی : 2212


 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10299
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: