به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:
استفاده از تسهیلات رفاهی هتل "جم مشهد مقدس" برای کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه و مراکز تابعه امکانپذیر شد
واحد رفاه کارکنان مدیریت امور عمومی امروز (شنبه ) با انتشار اطلاعیه ای ، استفاده کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه و مراکز تابعه از تسهیلات رفاهی هتل " جم مشهد مقدس " که براساس قرارداد منعقده میان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیریت این هتل امکانپذیر شده است را اعلام کرد.
واحد رفاه کارکنان مدیریت امور عمومی امروز (شنبه ) با انتشار اطلاعیه ای ، استفاده کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه و مراکز تابعه از تسهیلات رفاهی هتل " جم مشهد مقدس " که براساس قرارداد منعقده میان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیریت این هتل امکانپذیر شده است را اعلام کرد.
به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است :
// اطلاعیه خدمات تسهیلات رفاهی برای کارکنان غیرهیات علمی //
با توجه به مساعدت ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم توسعه در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به همکاران و مراکز تابعه ، دانشگاه اقدام به انعقاد قرارداد با هتل جم مشهد مقدس نموده است ، لذا همکاران غیر هیات علمی می توانند با توجه به شرایط ذیل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
1- اولویت با کادر درمان و کسانی است که سال گذشته از امکانات رفاهی مذکور استفاده نکرده باشند.
2- هزینه های پرداختی پرسنل برای هتل جم : کل هزینه پرداختی جمعا به مبلغ 12 میلیون و 600 هزار ریال (12600000 ریال ) که برای هر خانوار چهار نفره می باشد که از این مبلغ ، پنج میلیون و 40 هزار ریال (5040000 ریال ) برای خانواده چهار نفره به شماره حساب 2178469007004 به نام دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رابط اختصاصی امور نزد بانک ملی قابل پرداخت است ( از مبلغ کل هزینه 60 درصد بعنوان مساعدت دانشگاه و 40 درصد بعهده فرد متقاضی می باشد ).
· هزینه کودکان ، تا دو سال رایگان ، دو تا 12 سال نیم بهاء و بالای 12 سال ، پرداخت هزینه کامل می باشد.
3- مدت استفاده از هتل جم ، چهار روز و سه شب می باشد و حداکثر تعداد همراهان هر فرد اصلی سه نفر و با نفر اصلی چهار نفر می باشد.
4- بر طبق قرارداد منعقده ، پذیرایی شامل صبحانه ، ناهار و شام جزو خدمات رفاهی می باشد.
5- تاریخ ثبت نام از 20 خردادماه جاری و زمان شروع و خاتمه استفاده از تسهیلات مربوطه ، از تاریخ 24 خردادماه جاری (96 ) لغایت 24 خردادماه سال 97 خواهد بود.
6- درصورتی که تعداد متقاضیان ، بیش از ظرفیت موجود باشد ، پس از اعمال اولویت ها قرعه کشی انجام خواهد شد.
7- بعد از اعلام نتیجه ، متقاضیان غیر هیات علمی همراه با مدرک شناسایی خود و همراهان و فیش پرداختی به واحد رفاه مدیریت امور عمومی جهت دریافت معرفی نامه مراجعه نمایند.
ضمن التماس دعا ، از کلیه همکاران که مشرف می شوند ، رعایت شئونات و ضوابط مربوط به هتل توسط همکاران مورد تاکید می باشد.
ضمنا در صورت عدم توانایی پرداخت نقدی سهم کارمند ، در صورت اخذ گواهی از امور مالی ، امکان تقسیط مبلغ سهم کارمند به مدت چهار ماه و کسر از حقوق ، امکانپذیر می باشد.
لازم به توضیح می باشد، افرادی که در پایان سال مالی مشرف می شوند ، حداکثر تسویه اقساط تا 15 اسفندماه سالجاری می باشد.
واحد رفاه کارکنان – مدیریت امور عمومی
شماره تلفن داخلی رفاه کارکنان : 2217
شماره تلفن داخلی مدیریت امور عمومی : 2212