به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
درخشش دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در جشنواره آموزش پزشکی کشور
دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، برگزیده شد.
دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، برگزیده شد.
به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، سعیده سادات مرتضوی دانشجوی دکتری کاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در خصوص این موفقیت گفت:
بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی هر سال برگزار می شود و پژوهشگران و علاقمندان در این جشنواره به بحث، تبادل نظر، ارائه طرح ها و پژوهش های مرتبط با آموزش پزشکی طی سه روز می پردازند.
مرتضوی اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره آموزش پزشکی زمستان سال گذشته طی فراخوانی از دانشگاه های علوم پزشکی و مرکز توسعه مطالعات و اموزش ، خواسته بود تا دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف، مدارک مستند و مرتبط با حوزه پژوهش های فناورانه و کاربردی را بارگذاری کنند و طی دستورالعمل مربوطه ، آثار ارسال شد و امتیازات بررسی و محاسبه شد.
مرتضوی تصریح کرد: همزمان با برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی، شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری هم برگزار و از میان 700 فرآیند دانش پژوهی ارسالی از سراسر کشور، به 18 فرایند برتر جوایز ارزشمندی اهداء شد.
وی از ارسال پژوهش ها و مقالات چاپ شده مرتبط با موضوع با درج عنوان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خبر داد.
مرتضوی این همایش را بهترین فرصت تعامل آموزشی در سطح کشور دانست و گفت: با ارائه محصولات و فرایندهای آموزشی امکان بهرهمندی از تجربیات دانشگاهها فراهم میشود.
این دانشجوی برگزیده گفت: بنده به عنوان دانشجوی دکترای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در حوزه آموزش پزشکی ده طرح تحقیقاتی ، ده مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی، سه ارائه در کنگره و چندین داوری در مجلات حوزه پژوهش های فناورانه و کاربردی داشتم و به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر در جشنواره انتخاب شدم.
وی خواستار حمایت مادی و معنوی متولیان دانشگاه بمنظور تشویق و ترغیب دانشجویان به امر پژوهش در آموزش علوم پزشکی شد.
مرتضوی در ادامه ایجاد فضای فیزیکی لازم برای دانشجویان به منظور انجام پژوهش، برگزاری کارگاه های آموزشی ، ارائه تسهیلات و بودجه مناسب جهت ملزومات انجام پژوهش حوزه دانشجویی را زمینه ساز انگیزه بخشی دانشجویان عنوان نمود.
گفتنی است در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی کشور، فرایندهای برگزیده آموزشی و دانشجویان پژوهشگر برتر در حیطه آموزش در این مراسم معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/
تهیه و تنظیم خبر: گلرخ