اطلاعیه شماره 2 ثبت نام دانشجویان دکتری (PhD)
مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اطلاعیه شماره 2 دستورالعمل ثبت نام آزمون پذيرش دکتری (PhD) ۹۷ را اعلام کرد.
پذیرفته شدگان مقطع دکتری (PHD )سال 98 ـ 1397 جهت ثبت نام الکترونیکی از تاریخ 26 لغایت 31 شهریور با مراجعه به سایتStudent.uswr.ac.ir و آپلود مدارک مور نیاز ثبت نام اینترنتی خود را کامل کرده سپس با در دست داشتن مدارک ذیل درتاریخ و روزهای سه شنبه وچهارشنبه 3 و 4 مهرماه از ساعت 9 لغایت 14 ساختمان ابن سینا طبقه سوم واحد امور آموزشی مراجعه نمایند.
شماره تماس :22180054
مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان دکتری :
1- دوازده قطعه عکس
2- اصل و تصویر شناسنامه (3سری از تمام صفحات)
3- اصل و تصویر کارت ملی (3سری)
4-اصل آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمرات (گواهینامه موقت یا دانشنامه )
5- دانشجویان ترم آخر(تصویر تسویه حساب امضا شده دانشگاه قبلی یا تصویر نامه نظام وظیفه برای آقایان )
6- برای پزشکان و دارندگان مدرک دکتری حرفه ای ارائه پروانه دائم و تصویر آن
7-اصل و تصویر کارت مربوط به نظام وظیفه برای آقایان * درصورت مشمول بودن و استفاده از معافیت تحصیلی، فرم را از امور آموزشی اخذ و با مدارک لازم (تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی به پلیس +10 تحویل فرمایید و برگه معافیت را دریافت نموده به امور آموزشی تحویل دهید.)
8-مدارک زبان (حد اقل نمرات در قوانین ثبت نامی برای آزمون دکتری آمده است )*لازم به ذکر است مدرک زبان تا قبل از آزمون جامع باید حتما تحویل امور آموزشی داده شود تا دانشجو مجاز به شرکت در آزمون جامع باشد.
9-در صورت شاغل بودن به صورت رسمی و پیمانی و سایر مشاغل دولتی در هنگام ثبت نام ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام مسئول اداری ضروری است و تا یکماه پس از آن ارائه ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق با ارائه حکم کارگزینی الزامی می باشد.
10-توجه : تا زمان آماده شدن احکام مرخصی بدون حقوق و یا ماموریت آموزشی، دانشجو موظف است نامه کتبی مبنی بر استفاده از مرخصی استحقاقی از محل کار خود ارائه نماید.
11-مرخصی یا ماموریت آموزشی باید از بدو شروع تحصیل تا هنگام دفاع به صورت پیوسته، متصل و بدون وقفه باشد.
12- دانشجویانی که در زمان ثبت نام در حال گذراندن طرح می باشند ملزم به ترخیص از طرح و ارائه گواهی آن به واحد امور آموزشی اداره آموزش می باشند.
13-دانشجویان ملزم به ارائه و تکمیل مدارک ذکر شده تا سه ماه پس از ثبت نام می باشند، در غیر این صورت مطابق مقررات آموزشی برخورد خواهد شد.
14- اخذ تعهد محضری به شرح زیر :
الف - در صورت شاغل نبودن، ارائه کپی تعهد محضری عام که توسط دفتر حقوقی دانشگاه برابر اصل شده باشد
ب- اعضای هیات علمی که از ماموریت آموزشی استفاده می نمایند باید تصویر تعهد محضری با مهر برابر اصل شده را پس تایید دفتر حقوقی دانشگاه به واحد امور آموزشی تحویل نمایند.
ج- دانشجویانی که پس از ثبت نام بورسیه تحصیلی می شوند، علاوه بر ارائه سند محضری عام، بایستی سند محضری برابر با اصل شده توسط محل بورس خود را پس از تایید دفتر حقوقی دانشگاه به امور آموزشی ارائه نمایند.
15- دانشجویان پذیرفته شده مازاد، شهریه پرداز یا پردیس موظف به پرداخت شهریه تعیین شده در شروع هر ترم می باشند .در صورت عدم پرداخت به موقع مجاز به انتخاب واحد و شرکت در کلاس های درسی نمی باشند.
توجه
در صورت عدم توجه به ارائه به موقع مدارک درخواستی که ریز آن در بالا قید شده است ، دانشجو مجاز به شرکت درآزمون جامع ودفاع از پایان نامه نمی باشد و هر گونه عواقب عدم تکمیل مدارک قبل از متوجه فرد دانشجواست.
مدارک لازم جهت گزينش دانشجويان در مقاطع: دكترا - دستياري - كارشناسي ارشد
1- 2 قطعه عكس (4×3)
2- كپي شناسنامه از تمام صفحات
3- كپي كارت ملي پشت و رو
4- کپی حکم استخدامی کارمندان پیمانی ورسمی
شيوه نامه ثبت نام الکترونیکی و درخواست خوابگاه
مراحل ثبت نام الکترونیکی و درخواست خوابگاه جهت دانشجويان جديدالورود :
1- ورود به سایت student.uswr.ac.ir جهت ثبت نام در سامانه سما و در نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان .
2- مراجعه به سايت boostan.uswr.ac.ir و ورود به آیکون دانشجویان جدیدالورود برای انجام تشکیل پرونده.
3- مطالعه کامل راهنمای تشکیل پرونده الزامی است.
4- دریافت فرم تعهد محضری از بخش فرم های دانشجویی هاي از سامانه بوستان (دريافت فرم تعهد محضري وزارت بهداشت.)
5- ورود به گزينه درخواست خوابگاه و ثبت درخواست خوابگاه
* شايان ذکر مي باشد خوابگاه صرفا به دانشجویان خانم تعلق خواهد گرفت و به دلیل کمبود فضا از اسکان دانشجویان آقا معذوریم.
مدارک لازم جهت ثبت نام حضوري :
1-کپي کارت ملي
2-کپي شناسنامه
3-2قطعه عکس 4*3
4-اصل سند تعهد محضري
5-استشهاد محلی از آدرس محل سکونت (تایید مسجد محل / شورای محل)