• 1404/09/25 - 12:11
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه یادگیری مبتنی بر مورد در فیزیوتراپی برگزار شد

برای اولین بار جلسه یادگیری مبتنی بر مورد (Case-based Learning) در فیزیوتراپی به همت مرکز تحقیقات توانبخشی اختلالات عصبی-عضلانی-اسکلتی برگزار شد.

اولین جلسه Case-based Learning در فیزیوتراپی برگزار شد

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه،دکتر محمد جواهریان عضو هئیت علمی گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نخستین جلسه  "یادگیری مبتنی بر مورد" Case-Based Learning (CBL) در آموزش فیزیوتراپی گفت: برنامه های آموزشی CBL بگونه‏ای طراحی می‏شوند که در آن با ارائه یک کیس بیمار، مراحل تشخیص، تصمیم گیری بالینی و درمان مبتنی بر شواهد بحث می‏شود، از آنجایی که همواره اخذ تصمیم های بالینی و اجرای درمان در فیزیوتراپی یک چالش بوده است، مرکز تحقیقات توانبخشی اختلالات عصبی-عضلانی-اسکلتی تصمیم گرفت که با حضور اساتید، دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‏‌ای برنامه‌های یادگیری مبتنی بر مورد را بصورت منظم و پیوسته برگزار کند.

دبیر علمی این رویداد گفت : در این جلسه، یک مورد پیچیده بالینی با شکایت درد در شانه راست بررسی شد و دانشجویان در این برنامه به سه گروه همگن تقسیم شدند و یک راهنما برای هر گروه تعیین شد که خط فکری برای تصمیم گیری بالینی آن ها را راهنمایی ‏کردند، در نهایت هم پس از طرح موضوعات گرفتن تاریخچه، ارزیابی، طرح ریزی درمانی و انتظارات درمان، اساتید گروه توضیحات خود را ارائه دادند.

گفتنی است این جلسات قرار است بصورت ماهیانه توسط مرکز تحقیقات توانبخشی اختلالات عصبی-عضلانی-اسکلتی و با حضور دانشجویان و اساتید گروه فیزیوتراپی برگزار شود.

پایان پیام/

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 33835

تصاویر

اولین جلسه Case-based Learning در فیزیوتراپی برگزار شد
خبرنگار

فاطمه گلرخ

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: