• 1399/01/20 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 13503
  • - تعداد بازدیدکننده: 239
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :

اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، طی اطلاعیه ای مواردی که دانشجویان و اساتید در حین استفاده از سامانه آموزش مجازی باید به آن توجه داشته باشند، را اعلام کرد

اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، پیرو راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه ، طی اطلاعیه مواردی که دانشجویان و اساتید در حین استفاده باید به آن توجه داشته باشند را اعلام کرد.

 اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ،  پیرو راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه ، طی اطلاعیه مواردی که دانشجویان و اساتید در حین استفاده باید به آن توجه داشته باشند را اعلام کرد.


پیرو راه اندازی آموزش مجازی دانشگاه از طریق نرم افزار Adobe connect لازم است موارد زیرمورد توجه قرار گیرد:


1- کلیه اموزشهای لازم بصورت ویدئو برای اساتید و دانشجویان در سایت فناوری اطلاعات قرار گرفته است. (الزامی)


2- کلیه ابزارهای مورد نیاز جهت استفاده از کلاس مجازی در سایت فناوری اطلاعات وجود دارد.(الزامی)


3- ادرس صفحه ورود به اموزش مجازی دانشگاه ، connect.uswr.ac.ir می باشد.


4- اکانت ورود استاد همان اکانت ایمیل دانشگاهی ایشان است.


5- ورود دانشجو از طریق لینکی است که برای هر استاد تعریف شده و در اختیار دانشجویان ایشان قرار میگیرد و دانشجویان میتوانند از طریق یوزر   guest نام خانوادگی یا شماره دانشجویی خود را جهت ورود به کلاس وارد نمایند .


6- سامانه نوید با سامانه سما و نرم افزار ادوبی کانکت فرق میکند (تا اطلاع ثانوی جهت برگزاری کلاس انلاین از نرم افزار ادوبی کانکت استفاده می شود)


7- در صورت هرگونه سوال و یا مشکل میتوانید از طریق ایمیل به noc@uswr.ac.ir با همکاران فناوری اطلاعات در ارتباط باشید.


 


اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 16384
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: