• 1396/02/20 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 3024
  • - تعداد بازدیدکننده: 83
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به همت اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد؛

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «فضای مجازی، فرصت یا تهدید» در دانشگاه علوم بهزیستی

کرسی آزاد اندیشی با موضوع " فضای مجازی، فرصت‌ یا تهدید " با همکاری اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه ی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جاری در محوطه مقابل ساختمان غدیر برگزار شد.





   کرسی ازاد اندیشی با موضوع " فضای مجازی، فرصت‌ یا تهدید " با همکاری اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه ی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جاری در محوطه مقابل ساختمان غدیر برگزار شد.


        به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از مفدا، "امیر انصاری" رئیس اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه اعلام کرد، این کرسی آزاد اندیشی طبق مصوبه شورای نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه و با حضور پر شور دانشجویان برگزار شد.


    دکتر " شاه قاسمی " مدرس علوم ارتباطات دانشگاه تهران به عنوان کارشناس این کرسی حضور داشت و مباحثی را در ارتباط با نقش رسانه های مجازی در بلوغ فکری و توجه به عامل تکنولوژی و محتوا در فضای مجازی و خدمتگزاری یا آسیب زا بودن آن و همچنین فعالیت شکارچیان آنلاین، زورگیری مجازی و افسردگی را بیان کرد.


  شاه قاسمی، شناخت صحیح فضای مجازی را از الزامات مهم استفاده از تکنولوژی روز دانست. همچنین تسهیل ارتباطات، سرعت انتقال اطلاعات، کاهش هزینه و زمان را از جمله نقاط قوت  رو نقاط قوت کرسی آزاد اندیشی دانست.


   این گزارش همچنین حاکیست ، تعدادی از دانشجویان و کارکنان نیز مطالبی در مورد ساخت اکانت از پروفایل شخصی افراد و باج گیری و تهدید های احتمالی و صورت گرفته مطرح کردند.


   انصاری در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم با توسعه کمی و کیفی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه گامی در راه رشد و ارتقای فرهنگی آن در آینده برداریم.



انتهای پیام /


تهیه خبر: ابراهیم نژاد

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 10180
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: