• 1396/12/14 - 15:55
  • - تعداد بازدید: 3554
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت دانشگاه در مراسم تقدیر از کارکنان برنامه پایش عملیاتی:

رشد و تعالی مجموعه حاصل همت و تلاش کارکنان دانشگاه است

کمیته اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با هدف بررسی پایش برنامه عملیاتی سال 95 و 96 و تقدیر از کارکنان این برنامه تشکیل شد.



 کمیته اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با هدف بررسی پایش برنامه عملیاتی سال 95 و 96 و تقدیر از کارکنان این برنامه تشکیل شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جلسه کمیته اعتبار بخشی دانشگاه با حضور دکتر عبدالهی مسئول این کمیته، دکتر وجدانی معاون توسعه مدیریت و دکتر موسوی خطاط و اعضای کمیته تشکیل شد.


دکتر عبداللهی در این جلسه با اشاره به پایش عملکرد دانشگاه در سال 95 و 96 گفت: در این پایش، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نمره خوبی را بدست آورده است. امیدواریم در بررسی سال 97 بتوانیم رتبه های بهتر و بالاتری را کسب کنیم.


وی اظهار داشت: برنامه پایش سال 97 با همکاری معاونت‌های دانشگاه تهیه و تدوین شده و باعث می‌شود تا رتبه دانشگاه نسبت به دوره قبلی بهبود یابد.


مسئول کمیته اعتبار بخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت امنا دانشگاه از کارکنان این کمیته تقدیر می‌کنیم.


دکتر وجدانی معاون توسعه مدیریت دانشگاه در این مراسم گفت: برنامه ریزی، سازماندهی و اقدام سه اهرم و عامل اصلی ارتقا مجموعه هستند و پایش عملیاتی دانشگاه نیز شامل این موارد است.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تصریح کرد: برای رشد و تعالی یک مجموعه پویا همچون دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیاز به همت همه کارکنان خدوم داریم. لازم است جلسات منظم با هدف ارزیابی دوره ای پایش عملکرد برگزار شود.


دکتر وجدانی خواستار توجه بیشتر به موضوع مستندسازی در دانشگاه شد و افزود: جمع آوری مستندات موضوعی است که باید بدان توجه ویژه ای شود.


در این مراسم از کارکنان برنامه پایش عملیاتی دانشگاه تقدیر بعمل آمد.




 


 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 11509
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: